Forsiden

Emnekatalogen

Søk

Sjanger

Analyse/tolkning (753) Anmeldelse (bok, film...) (638) Artikkel (952) Biografi (264) Dikt (1040) Essay (571) Eventyr (115) Faktaoppgave (397) Fortelling (843) Kåseri (612) Leserinnlegg (123) Novelle (1334) Rapport (624) Referat (174) Resonnerende (212) Sammendrag av pensum (182) Særemne (161) Særoppgave (348) Temaoppgave (1266) Annet (528)

Språk

Bokmål (8210) Engelsk (1643) Fransk (26) Nynorsk (1150) Spansk (11) Tysk (38) Annet (59)
Meny

Skilsmisse

Du er her: Skole > Emnekatalogen > Sosiale nettverk > Skilsmisse

Stiler under dette emnet:

Do people choose divorce too easily?

Halvparten av alle ekteskap ender med skilsmisse. Her drøftes ulike sider rundt skilsmisse.
Engelsk Artikkel

Ekteskapstrøbbel

Stilen handler om ekteskapet i dag, og problemer som kan oppstå.
Bokmål Artikkel

Skilsmisse - barn i fokus

Kort fordypning om barnas plass i en skilsmisse.
Bokmål Artikkel

Thinking by the ocean

Kort engelsk tekst. Skrevet til et bilde.
Engelsk Essay

En, en blant tusen

Handler om en mann som ikke har kommet over skilsmissen med sin kone. Skrevet i 8. klasse.
Bokmål Fortelling

Alle mine foreldre

Hvordan det er å være skilsmissebarn; hvordan familieforholdene er i 2010.Halvdagsprøve i norsk.
Bokmål Kåseri

Takk, mine perfekte foreldre!

Oppgaven var å skrive et kåseri hvor man takket de eldre for avgjørelser de hadde gjort tidligere som hadde en påvirkning på deg. Jeg valgte å skrive om foreldrene mine. Karakter: 5- (norsktentamen, 10. klasse)
Bokmål Kåseri

Actions speak louder than words

Engelsk stil om mord og skilsmisse.
Engelsk Novelle

Annerledes.

Om å være skilsmissebarn.
Bokmål Novelle

Jeg forstår ikke

Handler om skilsmisse, og hvordan det oppleves for det barnet som står i midten.
Bokmål Novelle

Sviket

Handler om skilsmisse.
Bokmål Novelle

Til vi skillast

Resonerende om hvorfor ekteskapet ikke lenger varer livet ut.
Nynorsk Resonnerende

Beslektede emner:

Kanskje vi har en oppgave om emnet som ikke vises på denne oversikten?
Søk etter stiler som inneholder ordet skilsmisse


Legg inn din oppgave!

Vi setter veldig stor pris på om dere gir en tekst til denne siden, uansett sjanger eller språk. Alt fra større prosjekter til små tekster. Bare slik kan skolesiden bli bedre!

Last opp stil