Forsiden

Emnekatalogen

Søk

Sjanger

Analyse/tolkning (753) Anmeldelse (bok, film...) (638) Artikkel (952) Biografi (264) Dikt (1040) Essay (571) Eventyr (115) Faktaoppgave (397) Fortelling (843) Kåseri (612) Leserinnlegg (123) Novelle (1334) Rapport (624) Referat (174) Resonnerende (212) Sammendrag av pensum (182) Særemne (161) Særoppgave (348) Temaoppgave (1266) Annet (528)

Språk

Bokmål (8210) Engelsk (1643) Fransk (26) Nynorsk (1150) Spansk (11) Tysk (38) Annet (59)
Meny

Victoria

Du er her: Skole > Emnekatalogen > Litterære verk > Victoria

Stiler om dette verket:

Pan, Victoria, Mysterier og Sult av Knut Hamsun

Tolkning av 1890-talls romanene til Knut Hamsun. Jeg har trukket likhetene mellom Pan, Victoria og Mysterier opp mot Sult.
Bokmål Analyse/tolkning

Språklige virkemidler i "Victoria" av Knut Hamsun

En nøye gjennomgang av språklige virkemidler i Hamsuns roman "Victoria".
Bokmål Analyse/tolkning

"Victoria" av Knut Hamsun

Bokanalyse av Knut Hamsuns "Victoria".
Bokmål Analyse/tolkning

Victoria

Referat fra boken "Victoria" (et utdrag hentet fra A- boka i norsk for 10. klasse)
Bokmål Anmeldelse (bok, film...)

"Victoria" (K. Hamsun)

Bokanmeldelse av "Victoria" av Knut Hamsun. Tar for seg handling og personlig mening om boka.
Bokmål Anmeldelse (bok, film...)

Knut Hamsun

Prosjektoppgave om Knut Hamsun. Bokomtale av boken hans "Victoria". Karakter: 5+ (9. klasse)
Bokmål Biografi

"Victoria" av Knut Hamsun

Logg av boka "Victoria" av Knut Hamsun.
Bokmål Referat

Knut Hamsun

Særemne om Knut Hamsun.
Bokmål Særemne

Språklige virkemidler

Analyse og sammenligning av Hamsuns "Victoria" og "Sult", Fosnes Hansens "Løvekvinnen" og "Falketårnet" og Elkeles' "Perfekt kjemi".
Bokmål Særemne

Knut Hamsund (1859-1952)

Knut Hamsund
Bokmål Særoppgave

Beslektede emner:

Kanskje vi har en oppgave om emnet som ikke vises på denne oversikten?
Søk etter stiler som inneholder ordet victoria


Legg inn din oppgave!

Vi setter veldig stor pris på om dere gir en tekst til denne siden, uansett sjanger eller språk. Alt fra større prosjekter til små tekster. Bare slik kan skolesiden bli bedre!

Last opp stil