Forsiden

Emnekatalogen

Søk

Sjanger

Analyse/tolkning (753) Anmeldelse (bok, film...) (638) Artikkel (952) Biografi (264) Dikt (1040) Essay (571) Eventyr (115) Faktaoppgave (397) Fortelling (843) Kåseri (612) Leserinnlegg (123) Novelle (1334) Rapport (624) Referat (174) Resonnerende (212) Sammendrag av pensum (182) Særemne (161) Særoppgave (348) Temaoppgave (1266) Annet (528)

Språk

Bokmål (8210) Engelsk (1643) Fransk (26) Nynorsk (1150) Spansk (11) Tysk (38) Annet (59)
Meny

Leopardens øye

Du er her: Skole > Emnekatalogen > Litterære verk > Leopardens øye

Stiler om dette verket:

En presentasjon av tre av Henning Mankells bøker

Særemne i norks bokmål gitt som heldagsprøve. Omhandler "Tea-Bag", "Leopardens øye" og "Kennedys hjerne" av Henning Mankell. Personskildring og sammenligning av hovedpersonene og kulturforskjellene mellom Vesten og Afrika.
Bokmål Særemne

En presentasjon av tre av Henning Mankells bøker

Særoppgave som omhandler "Tea-Bag", "Leopardens øye" og "Kennedys hjerne" av Henning Mankell. Personskildring og sammenligning av hovedpersonene og kulturforskjellene mellom Vesten og Afrika.
Bokmål Særoppgave

Beslektede emner:

Kanskje vi har en oppgave om emnet som ikke vises på denne oversikten?
Søk etter stiler som inneholder ordet leopardens øye


Legg inn din oppgave!

Vi setter veldig stor pris på om dere gir en tekst til denne siden, uansett sjanger eller språk. Alt fra større prosjekter til små tekster. Bare slik kan skolesiden bli bedre!

Last opp stil