Forsiden

Emnekatalogen

Søk

Sjanger

Analyse/tolkning (753) Anmeldelse (bok, film...) (638) Artikkel (952) Biografi (264) Dikt (1040) Essay (571) Eventyr (115) Faktaoppgave (397) Fortelling (843) Kåseri (612) Leserinnlegg (123) Novelle (1334) Rapport (624) Referat (174) Resonnerende (212) Sammendrag av pensum (182) Særemne (161) Særoppgave (348) Temaoppgave (1266) Annet (528)

Språk

Bokmål (8210) Engelsk (1643) Fransk (26) Nynorsk (1150) Spansk (11) Tysk (38) Annet (59)
Meny

Landskap med gravemaskiner

Du er her: Skole > Emnekatalogen > Litterære verk > Landskap med gravemaskiner

Landskap med gravemaskiner er skrevet av forfatteren Rolf Jacobsen og handler om verdier.

Stiler om dette verket:

"Landskap med gravemaskiner" av Rolf Jacobsen

Diktanalyse. Karakter: 5 (Grunnkurs)
Bokmål Analyse/tolkning

"Landskap med gravemaskiner" av Rolf Jacobsen

En diktanalyse av Rolf Jacobsens "Landskap med gravemaskiner". Skrevet i 9. kalsse.
Bokmål Analyse/tolkning

Rolf Jacobsen og diktet "Landskap med gravemaskiner"

En fagtekst om den modernistiske forfatteren, lyrikeren, politikeren, redaktør og journalisten, Rolf Jacobsen. Han blir regnet som en av Nordens beste modernistiske lyriker fra det 20. århundret. Inneholder også tolkning av "Landskap med gravemaskiner"
Bokmål Analyse/tolkning

Beslektede emner:

Kanskje vi har en oppgave om emnet som ikke vises på denne oversikten?
Søk etter stiler som inneholder ordet landskap med gravemaskiner


Legg inn din oppgave!

Vi setter veldig stor pris på om dere gir en tekst til denne siden, uansett sjanger eller språk. Alt fra større prosjekter til små tekster. Bare slik kan skolesiden bli bedre!

Last opp stil