Forsiden

Emnekatalogen

Søk

Sjanger

Analyse/tolkning (753) Anmeldelse (bok, film...) (638) Artikkel (952) Biografi (264) Dikt (1040) Essay (571) Eventyr (115) Faktaoppgave (397) Fortelling (843) Kåseri (612) Leserinnlegg (123) Novelle (1334) Rapport (624) Referat (174) Resonnerende (212) Sammendrag av pensum (182) Særemne (161) Særoppgave (348) Temaoppgave (1266) Annet (528)

Språk

Bokmål (8210) Engelsk (1643) Fransk (26) Nynorsk (1150) Spansk (11) Tysk (38) Annet (59)
Meny

And then there were none

Du er her: Skole > Emnekatalogen > Litterære verk > And then there were none

Stiler om dette verket:

Christie, Agatha – And then there were none

Engelsk analyse av Agatha Christie sin roman 'And then there were none'
Engelsk Analyse/tolkning

Agatha Christie's 'And then there were none'

Sammendrag av boken "And then there were none"
Engelsk Anmeldelse (bok, film...)

"And Then There Where None" (A. Christie)

En bokrapport på engelsk av Agatha Christies "And Then There Where None", eller "Ten Little Niggers" som den het før. Karakter: 5 (grunnkurs, allmenn)
Engelsk Anmeldelse (bok, film...)

"Ten Little Niggers" by Agatha Christie

En bokrapport om Ten little Niggers. Dette er en urettet versjon, som jeg skrev på ungdomsskolen - så teksten er ikke akkurat feilfri. Håper likevel den kan være til hjelp for andre!
Engelsk Anmeldelse (bok, film...)

Beslektede emner:

Kanskje vi har en oppgave om emnet som ikke vises på denne oversikten?
Søk etter stiler som inneholder ordet and then there were none


Legg inn din oppgave!

Vi setter veldig stor pris på om dere gir en tekst til denne siden, uansett sjanger eller språk. Alt fra større prosjekter til små tekster. Bare slik kan skolesiden bli bedre!

Last opp stil