Forsiden

Emnekatalogen

Søk

Sjanger

Analyse/tolkning (753) Anmeldelse (bok, film...) (638) Artikkel (952) Biografi (264) Dikt (1040) Essay (571) Eventyr (115) Faktaoppgave (397) Fortelling (843) Kåseri (612) Leserinnlegg (123) Novelle (1334) Rapport (624) Referat (174) Resonnerende (212) Sammendrag av pensum (182) Særemne (161) Særoppgave (348) Temaoppgave (1266) Annet (528)

Språk

Bokmål (8210) Engelsk (1643) Fransk (26) Nynorsk (1150) Spansk (11) Tysk (38) Annet (59)
Meny

Jostein Gaarder

Du er her: Skole > Emnekatalogen > Forfattere > Jostein Gaarder

Jostein Gaarder har skrevet verkene Appelsinpiken, I et speil i en gåte, Kabalmysteriet, Maya og Sofies verden.

Stiler om forfatteren:

"Appelsinpiken" av Jostein Gaarder

Analyse av boken "Appelsinpiken" og en biografi av forfatteren på nynorsk.
Bokmål Analyse/tolkning

"Kabalmysteriet" (J. Gaarder)

Alt fra fakta om Jostein Gaarder til referat og analyse av "Kabalmysteriet", samt personlig vurdering av boka.
Bokmål Analyse/tolkning

Jostein Gaarder

Et kort forfatterportrett av Jostein Gaarder.
Bokmål Faktaoppgave

Jostein Gaarder

Bra og fyldig særemne om Jostein Gaarder med vekt på bøkene Kabalmysteriet, Sofies Verden og Maya. Karakter: 5 (VK2 allmenfag)
Bokmål Særemne

Jostein Garder

Avhandling om Jostein Gaarder
Bokmål Særoppgave

Særoppgave: Jostein Gaarder

Særoppgave fra 10. klasse om Jostein Gaarder. Med biografi, bibliografi, priser osv.
Bokmål Særoppgave

Bøker av forfatteren:

Kanskje vi har en oppgave om emnet som ikke vises på denne oversikten?
Søk etter stiler som inneholder ordet jostein gaarder


Legg inn din oppgave!

Vi setter veldig stor pris på om dere gir en tekst til denne siden, uansett sjanger eller språk. Alt fra større prosjekter til små tekster. Bare slik kan skolesiden bli bedre!

Last opp stil