Forsiden

Emnekatalogen

Søk

Sjanger

Analyse/tolkning (753) Anmeldelse (bok, film...) (638) Artikkel (952) Biografi (264) Dikt (1040) Essay (571) Eventyr (115) Faktaoppgave (397) Fortelling (843) Kåseri (612) Leserinnlegg (123) Novelle (1334) Rapport (624) Referat (174) Resonnerende (212) Sammendrag av pensum (182) Særemne (161) Særoppgave (348) Temaoppgave (1266) Annet (528)

Språk

Bokmål (8210) Engelsk (1643) Fransk (26) Nynorsk (1150) Spansk (11) Tysk (38) Annet (59)
Meny

Johan Sebastian Welhaven

Du er her: Skole > Emnekatalogen > Forfattere > Johan Sebastian Welhaven

Johan Sebastian Welhaven har skrevet verket En vårnat.

Stiler om forfatteren:

Om romantikken og nasjonalromantikken

Generell fakta om romantikken og nasjonalromantikken med presentasjon av Henrik Wergeland og Johan Sebastian Welhaven.
Bokmål Artikkel

Johan Sebastian Welhaven (1807-1873)

Oppgave i norsk om Johan Sebastian Welhaven. Inneholder en del generelle fakta om Welhaven og livet hans.
Nynorsk Biografi

Johan Sebastian Welhaven

Kort om Johan Sebastian Welhaven
Nynorsk Faktaoppgave

Johans Sebastian Welhaven

Her er det litt fakta om Johan Sebastian Welhaven.
Bokmål Faktaoppgave

Svik

Handler om kjærlighetsforholdet mellom Camilla Collet og Johan Sebastian Welhaven.
Bokmål Novelle

Johan Sebastian Welhaven

Tekst om Johan Sebastian Welhaven.
Bokmål Temaoppgave

Bøker av forfatteren:

Kanskje vi har en oppgave om emnet som ikke vises på denne oversikten?
Søk etter stiler som inneholder ordet johan sebastian welhaven


Legg inn din oppgave!

Vi setter veldig stor pris på om dere gir en tekst til denne siden, uansett sjanger eller språk. Alt fra større prosjekter til små tekster. Bare slik kan skolesiden bli bedre!

Last opp stil