Forsiden

Emnekatalogen

Søk

Sjanger

Analyse/tolkning (753) Anmeldelse (bok, film...) (638) Artikkel (952) Biografi (264) Dikt (1040) Essay (571) Eventyr (115) Faktaoppgave (397) Fortelling (843) Kåseri (612) Leserinnlegg (123) Novelle (1334) Rapport (624) Referat (174) Resonnerende (212) Sammendrag av pensum (182) Særemne (161) Særoppgave (348) Temaoppgave (1266) Annet (528)

Språk

Bokmål (8210) Engelsk (1643) Fransk (26) Nynorsk (1150) Spansk (11) Tysk (38) Annet (59)
Meny

Du er her: Skole > Dei tre små sauane, og den store stygge elgen!

Dei tre små sauane, og den store stygge elgen!

Dei tre små sauene, og den store stygge elgen.

Sjanger
Eventyr
Språkform
Nynorsk
Lastet opp
18.12.2007
Tema
Eventyr

Det var ein gang tre små sauer. Ein heilt vanleg solfylt morgon, gjekk dei og beita på jordet. Men plutselig kom det ein elgkalv ut av skauen. Den eine sauen spurte elgkalven kva den gjorde på jordet deires. Elgen svarte at den kjeda seg sånn aleine inne i skaua, så den var på vandring, for å utforske den store verden. Sauene var litt skeptisk til denne elgen, og dessutan hadde dei lært av mor si sin at elgar var farlege.

 

Sauene spurte derfor elgen om den var svolten, og om den hadde tenkt å ete dei. Elgen sa at den var svolten, men at den var vegeterianer, så sauene kunne berre ta det med ro. Elgen kom plutseleg på at han hadde mat i skreppa si, og tok derfor opp nokre bjørkeblad, og delte rikelig med seg. Elgane og dei tre små sauene blei etter kvart veldig gode vener, og elgen fortsette å vere på jordet, og busaste seg etter kvart der. Til gjengjeld fikk sauene vere med inn i skogen av og til. Det syntes dei var veldig spennande, for det var så mykje som skjedde inni der.

 

Men elgen måtte passe veldig godt på sauane, for det var mange farar som trua. Ein gong dei var inne i skogen, begynte elgen å kle av seg. Men elgen hadde jo ikkje på seg nokre klede. Det elgen kledde av seg, var faktisk ein elgekostyme! Elgen var ein bjørn i elgeklede! Hjeeelp ropte sauene, hjeeelp! Sauene var sikre på at dei kom til å bli spist. I det bjørnen tok tak i den eine sauen, og skulle til å bite strupen av han, kom plutselig mor til dei tre sauene. Ho var ein skikkelig slåsskjempe, og klarte å jage bjørnen bort. Mor deira og dei tre små sauene gjekk no ut på jordet igjen. Mor deira sa at dei aldri igjen måtte stole på ein elg, og det gjorde dei ikkje heller. Snipp snapp snute, så var eventyret ute.

Legg inn din oppgave!

Vi setter veldig stor pris på om dere gir en tekst til denne siden, uansett sjanger eller språk. Alt fra større prosjekter til små tekster. Bare slik kan skolesiden bli bedre!

Last opp stil