Forsiden

Emnekatalogen

Søk

Sjanger

Analyse/tolkning (753) Anmeldelse (bok, film...) (638) Artikkel (952) Biografi (264) Dikt (1040) Essay (571) Eventyr (115) Faktaoppgave (397) Fortelling (843) Kåseri (612) Leserinnlegg (123) Novelle (1334) Rapport (624) Referat (174) Resonnerende (212) Sammendrag av pensum (182) Særemne (161) Særoppgave (348) Temaoppgave (1266) Annet (528)

Språk

Bokmål (8210) Engelsk (1643) Fransk (26) Nynorsk (1150) Spansk (11) Tysk (38) Annet (59)
Meny

Du er her: Skole > When it's dark outside

When it's dark outside

Dette er en sang jeg skrev til en gutt som jeg elsker, men han vet knapt hvem jeg er. Jeg trengte å få ting ut, men jeg greier det ikke uten å se på ham. Men jeg holdt nesen ikke ut, så jeg skrev ti dikt og sanger. Jeg tok denne ut fra dagboka mi.

Sjanger
Dikt
Språkform
Engelsk
Lastet opp
29.11.2007

When it's dark outside

And I'm laying in my bed.

My thoughts spinning around

But the only thing I can think of is you.

 

You're my perfect angel

With a face so sweet

You're my solution in danger,

You're my superman in my dreams

You're the hero that always save me… ooooooh…

 

Your heart is so strong.

And when I see you, I just cant carry on..

For: I wanna make you mine,

Cause I want to wake up in your arms

I want you to hold around me so that I feel safe

I wish that we could wake up in the morning, stearing at eachother

And that you would open up your mouth and say: I love you. (I love you in background x3)

 

The way I think of you, youre the only one I see.

You are the one in my life, that I want to hold tight.

You are the one that is special, that I love.

Forever. ( forever in background x3)

Legg inn din oppgave!

Vi setter veldig stor pris på om dere gir en tekst til denne siden, uansett sjanger eller språk. Alt fra større prosjekter til små tekster. Bare slik kan skolesiden bli bedre!

Last opp stil