Slipknot

Stilen inneholder fakta om medlemmer, om bandet, osv.
Sjanger
Temaoppgave
Språkform
Nynorsk
Lastet opp
2007.03.31
Tema
Rock

Slipknot er eit band som alle medlemmene kommer frå Des Moines, Iowa, USA. Dei er til sammen ni medlemmer og ser seg sjøl som ein stor familie. Gruppen bruker ulike masker og matchende svarte drakter som ein del av liveshowet sitt, og kver av maskene representerer ein personlighet. Slipknot’s musikk består av rå intensitet som ingen andre kan etterlikne. Dei spiller i genren: New metal, og har innslag av hip hop og funk.

 

Gruppen blei lagt av tidligere medlem Anders, Shawn og Paul. Dei hadde i lengre tid tenkt på tanken med Slipknot og øvde i lengre tider i Garasjen til Anders. Bandet har tidligere hetta: Pyg System, The Pale Ones og Mate, Feed, Kill Repeat. Og bandet som Slipknot har eksistert siden 1995.

 

<bilde>

 

Alle medlemmene i Slipknot har nummeret 0-8. Og består av Ein vokalist, to gitarister, ein dj, ein bassist, og tre trommiser for å få fram Slipknot’s råhet. Grunnen til dei tri trommene er for å få frem det dei meiner ”ein vegg av lyd”, eller det høyrest kanskje betre ut med ”wall of sound”.

 

0: Sid Wilson (dj, turntables)

1:Joey Jordison (slagverk)

2: Paul Grey (bass)

3: Chris Fehn (percussion)

4: Jim Root (gitar)

5: Craig Jones (samples)

6: Shawn Crahan (percussion)

7: Mick Thompson (gitar)

 8: Corey Taylor (vokal)

 

Bandet’s album og singler er:

1996: Mate,Feed,Kill,Repeat

1999: Slipknot

1999: Welcome to our neighbourhood

2001: Iowa

2002: Disasterpiece DVD

2003: Welcome to our neighbourhood DVD

2004: Vol.3 Subliminal Verses

Og i 2005 kom Live CD’en deirast ut.

 

<bilde>

Eit bilde eg har lagt i Photoshop!

 

Noen av medlemmene:

 

#0 Sid Wilson

Kallenavn: ”Monkeyboy”

I SlipKnoT er Sid DJ

Sid er verkeleg spydig og påstår at han lider av ”organisk hjernesjukdom”.

Sid er det desidert galeste av gutta i bandet, og er også den yngste av dei ni.

Sid blei født med seks fingre på kver hånd, men dei blei amputert ved fødselen.

Hans Familie kommer frå England

Beastie Boys er eit band som har gjort stor innflytelse på Sid då han begynte med DJ’ing, Break dansing og Hip Hop.

Sid går også under navnet ”DJ starscream.

Før han ble medlem av SlipKnoT var han DJ på ”Raves” og Klubber

Masken hans er eit menneske hode, eller ein ”skalle”

Han brukte tidligare ein gassmaske.

 

#1 Joey Jordison 

Kallenavn: Superball

I SlipKnoT er joey #1 og spiller trommer.

Joey’s virkelige navn er Jonas Nathan Jordison.

Joey fikk sin lidenskap av mudikk i en alder av 6, da han leste at Ozzy hadde bitt av hodet til ein flaggermus. Han gikk rett i butikken og kjøpte platen hans.

Han fikk sitt første trommesett i 5. klasse av sine foreldre.

Han er ein vannvittig trommer og kan i tillegg spille gitar!

Joey har munndiarè.

Før han deltok i SlipKnoT spilte han i eit band kalt ”Anal Blast”.

Logoen til SlipKnoT er tegnet av Joey

Joey er stor fan av ”metal”, så han digger Kiss og Black sabbath.

 

#8 Corey Taylor        

Kallenavn: ”The Sickness”

Corey er mesteren bak den skrekkelige stemmen og tekstene i SlipKnoT.

På scenen har han null kontroll, og tar heilt av, men av scenen virker han som ein normal person.

Før han begynte i SlipKnoT jobbet han i en pornoforretning, kalt ”Adult Emparium”

Då corey var liten, var han stor fan av Elvis, takket være sin mormor.

Han har også spilt i bandet ”Stone Sour” og ”The Rejects”

Coreys Maske er laget av lær og skal forestille eit sydd ansikt.

 

<bilde>

Joey Jordison

 

<bilde>

Sid Wilson

 

<bilde>

Corey Taylor

 

Meiningen med nokon av sangane:

Som med mesteparten av sangane til Slipknot består tekstane som helst om kor drit livet kan vere, om umenneskelige hendelser og dramatiske handlinger. Det er vertfall det eg meine om sangane deirast.

 

People=shit: Meiningen med denne sangen er at Corey(vokalisten) skal få frem at alle er kver sin fiende. At mesteparten av menneskene som lever er dritt, og livet er ikkje noko verdt og leve.

 

My Plague: I denne sangen fortelle Corey gjennom sangen at han er ”pissed”. I sangen er det mange kvoter om alle dei som syns han er ein dritt! Sangen skal og få fram at det er mangen som står og ”kødder” med han.

 

Left Behind: Med denne sangen skal Joey som har skrevet den, få frem at alle mennesker uansett kor populære dei er, blir latt utenfor. Sangen handler ein del om seg sjølv og om korleis barndommen hans var.

 

Wait and bleed: ”Wait and bleed” handler om at ein man drømmer at han er i eit badekar blør i hjel frå hans hals, men seinere innser han at han ikkje drøymer, han ligger faktisk i badekaret og vente mens han blør.

 

Spit it out: Dette er ein veldig aggresive sang, den handle om at radiostasjonen i Des Moines, likte å gjere narr av Slipknot men ikkje spela deirast musikk. Og seinere kom ”Spit it out” ut og radiostasjonen spurde om tillatelse til å sende denne sangen, men dei takket nei!

 

Heretic Anthem: ”Heretic Anthem” handlar om at Corey står for sitt, og er eksakt det folket ikkje vil at han skal vere, for å bevise noko. Poenget med sangen er at folk ikkje skal gi etter, at dei skal ikkje høyre på folk, eller ta ordre fra folk eller noko slikt, men gjer så dei sjølv vil. Og at ”555” beskriver man, ”666” beskriver satan, og ”777” beskriver Gud.

 

<bilde>
<bilde>

 

 

 

 

Albumene

 

Mate. Feed. Kill. Repeat.:

Dette albumet er Slipknot’s første. Dette albumet har fått masse kritikk både bra, og dårleg. Rick Anderson frå All Music Guide skreiv

“You Limp bizkit is heavy?, They’re satan itselfs”

Året etter dei hadde gitt ut dette albumet hyrte dei Corey Taylor som ledende vokalist og tvingte Anders tilbake til trommer, men Anders var ikkje fornøyd med det slik så han forlate badet for og oppnå hans egne musikal mål

 

Slipknot:

Det andre albumet deirast som er oppkalt etter band navnet ”Slipknot” er produsert av Ross Robinson i 1999. Seinare i 1999 turnerte dei på Ozzfest kor dei seinare fikk enda meir fanbasis. Og våren 2000 hadde dette albumet solgt til platinum, og det var det første platinumet Roadrunners Recordings hadde tjent på eit album. Og i juni 2001 utnevnte Q magazine Slipknot som verdens 50’ende hardeste band

 

Iowa:

Iowa, bandet’s andre album med Roadrunner Records var utgitt i 2001, og fikk øyeblikkelig veldig gode kritikker, og terning kast 5-6 overalt. Jason Arnopp frå Kerrang! Kalle albumet ”One beatifull crafted labour of hate” Og David Frick frå Rolling stones sa at dette albumet var det beste innen New-Metal’s nye era. Albumet nådde 1 plass både på amerikanske Billboard list, og dei Engelske listene. Sommeren 2001 turnerte dei igjen i Ozzfest bare at dei nå turnertei sammen med System of a Down. Singelen ”Left Behind” som var eit spor av Iowa vant ein grammy pris.

 

Vol.3 The Subliminal Verses:

Seint i 2003 begynte Slipknot å skrive ned låter og tekster sammen med tidligere eigar av Roadrunner Recors Rick Rubin, som tidligera har jobbt med Johny Cash, Red Hot Chili Peppers og Eminem.

Albumet kom ut i mai 2004, og blei igjen nummer 1 på både Billborad lista og Dei Engelske listene.

Også igjen turnerte dei på Ozzfest kor dei igjen blei endå meir mega populære. I oktober 2005 gidde dei ut eit live album av Subliminal Verses, som pekte ut som nummer 17 på Billboards Nummer 200 liste.

I 2006 vant Slipknot grammy pris for ”Best Metal Performance” for sangen ”Before I Forget” Og i eit intervju med VH1 fortalte Corey at bandet skulle ta pause frem til 2008, slik at dei andre medlemmene kunne fortsette videre med deirast side prosjekter.

 

<bilde>

Mate.Feed.Kill.Repeat 

 

<bilde>

Slipknot

 

<bilde>

Iowa

 

<bilde>

Vol.3 Subliminal Verses

 

Noen punkter frå det eg har sagt:

- Bandet består av ni medlemmer, frå 0-8.

- Kver medlem har masker som dei kver har lagt sjølv, og kver maske forteller ein personlighet.

- Alle band medlemmene kjem frå Des Moines i Iowa USA.

- Bandet har tri trommiser for å få fram ein ”vegg av lyd”

- Bandet spele som sagt den ganske så nye sjangeren ”New Metal”

- Bandet spele klassisk metal med innslag av hip hop, funk og rap.

- Bandet har tidlegere hette: Pyg System, Mate,Feed,Kill,Repeat, og The Pale Ones.

- Slipknot har gitt ut fire album og kver album har vunnet ein eller annen form for pris.

- Slipknot har etter det første albumet hatt Roadrunner Records som plate produsent.

- Joey Jordison som spiller på trommer er ein av verdens både raskeste og beste trommiser i heile verden.

- Slipknot er eit av verdens mest suksessfulle metal artister. Og skaper mase oppmerksomhet når dei går innpå ein scene med heilt like drakter, og haloween masker som er lagd av kver enkel medlem.

- Slipknot’s mest kjente sanger er blant anna ”Before I Forget” ”People=shit” ”Pulse Of The Maggots” og ”The Nameless” og eg ska visa fram min yndlings sang av dei ”People=shit”

 

<bilde>

Legg inn din tekst!

Vi setter veldig stor pris på om dere gir en tekst til denne siden, uansett sjanger eller språk. Alt fra større prosjekter til små tekster. Bare slik kan skolesiden bli bedre!

Last opp tekst