Vi går nå inn i en ny tidsera, med nye hjelpemidler. Et av disse er håndholdt Pc’er, som før i tiden var forbeholdt finans guruer. Dette vil 3com med sin Palm V endre på. Med en annonse i Aftenposten, del 3 økonomi den 20/9/99 vil man reklamere med at 3com er markedsledere på det håndholdt-PC markedet. Når dette produktet reklameres for i Norges mest seriøse og anerkjente avis, ønsker man å utvide sitt kundespekter til nye grupper, som kvinner og yngre mennesker.
I annonsen for Palm V er det bilde av en dame som sitter og holder en liten PC. Under kvinnen er det skrevet ”Simply Palm” i meget store, hvite bokstaver i en vanlig font. Rett under PC’en hun holder, markeres fem punkt med små ikoner. Disse ikonene indikerer hvilke funksjoner hun har brukt på Palm’en. Kvinnen er hovedelementet, og bildet av henne dekker omtrent halvparten av annonsen. Hun sitter i en skulptur-lignende positur, naken, med hodet bøyd ned på knærne, slik at ansiktet ikke er synlig. Ved siden av kvinnen står det ”Karin Husvik, Danser” som indikerer hennes navn og yrke. Damen sitter sammenkrøpet, og det virker som hun sitter i en balletposisjon. Øverst til venstre finnes en liten diskré logo, med slagordet; ”More Connected” plassert under. Bildet er for øvrig i svart-hvitt. Under teksten ”Simply Palm” er det nødvendig kontaktinformasjon.