Forsiden

Emnekatalogen

Søk

Sjanger

Analyse/tolkning (753) Anmeldelse (bok, film...) (638) Artikkel (952) Biografi (264) Dikt (1040) Essay (571) Eventyr (115) Faktaoppgave (397) Fortelling (843) Kåseri (612) Leserinnlegg (123) Novelle (1334) Rapport (624) Referat (174) Resonnerende (212) Sammendrag av pensum (182) Særemne (161) Særoppgave (348) Temaoppgave (1266) Annet (528)

Språk

Bokmål (8210) Engelsk (1643) Fransk (26) Nynorsk (1150) Spansk (11) Tysk (38) Annet (59)
Meny

Du er her: Skole > Norge i eit nøtteskall

Norge i eit nøtteskall

Kritisk kåseri om Norge og våre holdninger.

Sjanger
Kåseri
Språkform
Nynorsk
Lastet opp
06.11.2005

For det er nordmenn som er bra! Det er nordmenn som er best! Det er nordmenn som kan drikke mest og spyr på kvar eneste fest! Dette er Norges stolthet! Norge er verdas beste land å bu i og blir betraktet som eit av verdas rikaste nasjonar. Viss vi virklig har det så bra som dette, korleis kan det då ha seg at Norge ligg på topp i syden reiser? Vi skryt å skryt på oss om kor fint land vi har og så når vinteren kjem så forlater vi landet som ein gjeng trekkfugler på reise til varmere strøk! Då er det berre dei få ekte ”vikingane” som er igjen for å stå på ski i skianlegg med plussgrader og falsk snø. Det er nemlig slik at Norge har berre to årstider: Vår og høst. Våren er eit par veker før sommerferien der temperaturen stig til utrolige 20 grader! Mens Høsten er stort sett resten av året med regn og slaps.

 

Gjestfriheten hos nordmenn er enorm! I følge oss sjøl. Du kan for eksempel sjå på innvandrar politikken vår. Vi tar inn gigantiske antall flyktningar kvart år! Så mykje at vi er det landet i norden som tek inn minst flyktningar. Å dei få vi tek inn blir stappa inn på asyl i kyrkjer, brakker og alt anna av nedslitte gamle bygg. Der ventar dei til dei får visum eller blir kasta ut av landet igjen. Uheldigvis får berre nokre visum og dei andre blir sittande å vente til dei blir lei og rømmer, og dermed blir ein del av uregistrerte innvandrarar som sel dop for å overleve statistikken. Å finne desse og frakte dei ut av landet er som å få tannkrem inn igjen i tuben etter at du har trykt ut for mykje!

 

Nordmenn er verdens mestre i helse og omsorg! Vi tar oss av dei gamle og sjuke som ingen andre. Norge bruker ekstremt med penger på sjukehus plasser til dei eldre. Det har til og med kommet et nytt tilbud på markedet: Enkelt seng på sjukehusgang, nå med forheng som gir deg følelsen av ditt eget rom! Ikkje nok med det, men no kan du også få senger med hjul på! Slik at personalet berre kan dytte sengene vekk dersom dei skulle trenge å komme forbi.

 

Norge sug opp svart gull til verdiar over 10 milliardar kr per år. Og politikerene har kommet på noko smart, vi skal setta pengane innpå konto og spare dei slik at kommende generasjonar skal sleppe å ligge på gangen!

 

Sannheten er at heile Norge lev i eit nøtteskall der det kun handlar om seg sjølv og kva vi treng! Det er snart på tide å finne fram nøtteknekkeren og opne augene i dagslys! Sjå kva som skjer rundt oss i verden!

Legg inn din oppgave!

Vi setter veldig stor pris på om dere gir en tekst til denne siden, uansett sjanger eller språk. Alt fra større prosjekter til små tekster. Bare slik kan skolesiden bli bedre!

Last opp stil