Gutten i fra west

Et sleivspark til sosseguttene fra Oslos vestkant.

Sjanger
Kåseri
Språkform
Bokmål
Lastet opp
2005.09.05
Tema
Verdier

Vi kjenner alle til dem. Vi har i hvert fall alle vært bort i en. Guttene som må opp før sola står opp, for å gå gjennom alle skapene med skjønnhetsprodukter: hudkremer, hårkremer, dyreste shampooen på markedet, lotion, parfymer, deodoranter og så må vi ikke glemme brunkremen, av alle ting. Så er vi kommet til dagens plagg, går vel i den "normale" stilen, Armani-bukser, Rosa Lacoste-skjorte med en matchene Gant-genser over. Det halvlange håret er dratt ordentlig bakover, glinser som en smurt bakeform, med det rosa båndet som går i ett med Lacoste-skjorten. Gant-genseren matcher selvfølgelig skoene, som igjen matcher Jacobs klokken på venstre arm. En normal dag for disse guttene er shopping i Oslo/Bærums dyreste merkebutikker, med pappa, eller skal vi heller si visakortet på slep. Solarium er også med på dagens timeplan, de fleste guttene, brunere enn de innfødte i Afrika. Med ett motto som lyder noe som *Brunt hele året, Matcher til håret* også må vil ikke glemme at brun faktisk er inn i år.

 

I helgene går det for det meste i de KEEGE partye'r,med de KEEGE folka med rett stil. Sjekker opp jenter, hvor kravet for de fleste er: flere lag med brunkrem, de rette dyre klærne, maksimum 55kg, hvor 30% skal sitte i puppene, alt annet er egentlig ikke så viktig. smart eller dum? Whatever, det eneste som står i hodene deres er deres egen kariere, advokat i pappas private advokatfirma, eller lege, som bestefar. En ting er sikkert, de satser høyt, høyere enn de selv klarer å hoppe med de stramme Armani-buksene klistret til kroppen.

Legg inn din tekst!

Vi setter veldig stor pris på om dere gir en tekst til denne siden, uansett sjanger eller språk. Alt fra større prosjekter til små tekster. Bare slik kan skolesiden bli bedre!

Last opp tekst