Fritid og arbeid

Om gamle dager og hva de tok seg til.
Sjanger
Temaoppgave
Språkform
Nynorsk

Dette var den viktigst skilnaden mellom menn og kvinnfolk i gamla dagar. Mannfolk meinte at dei burde forsørge familien, mens jentene skulle være heime for å laga mat og vaska klær o.s.v. Pliktane dei hadde som barn vært ein del av forberedelsene på et vaksent liv i arbeid.

 

Det synest eg var litt bra, eg lika ikkje diskrimineringa på den tida. Eg meine egentlig at det er betre tidar nå enn kva det var før.

 

I gamle dagar fikk jentene ikkje lov til å arbeide stader enn i hemnet. Der måtte dei laga mat for eksempel. I dag har dei lov til å arbeide der dei sjølve vil.

 

Kvinnene kunne ikkje ta betalt for det dei gjorde. Det var det gutane gjorde. Dei hadde selvfølgelig andre jobbar. Dei tilbrakte mykje av tida på å jobbe og gå på skole fra dei var små av. Så dei hadde ikkje fritd. Gutane ga det dei tjente til mammaen sin.

 

Dei hadde ikkje mye fritid, i motsetning til i dag. Det var vanlig at alle i familien måtte jobba fordi dei fleste på den tida var fattige. Så dei fekk ikkje mye fritid. Dette har derimot forandra seg til i dag. I dag er det vanleg at mannfolk arbeidar sm\amman med kvinnar i huset. Det er positivt mener eg.

 

I dag er det ungane som har fritid. Dette har blitt bedre enn i gamla dager. Då hadde dei ikkje fritid nesten. Foreldra jobbar livet av seg nestan. Det er ikkje rart at eg meiner at det var betre i gamledagar når det gjalt å fordele arbeidet.

 

Ungane i dag er bortskjemte, på skolen og heime. Dei bortskjemte begynner ikkje å jobba før dei er 26-30 år gamle.

Legg inn din tekst!

Vi setter veldig stor pris på om dere gir en tekst til denne siden, uansett sjanger eller språk. Alt fra større prosjekter til små tekster. Bare slik kan skolesiden bli bedre!

Last opp tekst