Forsiden

Emnekatalogen

Søk

Sjanger

Analyse/tolkning (753) Anmeldelse (bok, film...) (638) Artikkel (952) Biografi (264) Dikt (1040) Essay (571) Eventyr (115) Faktaoppgave (397) Fortelling (843) Kåseri (612) Leserinnlegg (123) Novelle (1334) Rapport (624) Referat (174) Resonnerende (212) Sammendrag av pensum (182) Særemne (161) Særoppgave (348) Temaoppgave (1266) Annet (528)

Språk

Bokmål (8210) Engelsk (1643) Fransk (26) Nynorsk (1150) Spansk (11) Tysk (38) Annet (59)
Meny

Du er her: Skole > Gymlogg: Uteaktivitet

Gymlogg: Uteaktivitet

Logg fra utendørs gymtime.

Sjanger
Rapport
Språkform
Bokmål
Lastet opp
19.12.2004
Tema
Trening

I dag hadde vi ute aktivitet i snøen, vi spilte touch rugby.

 

Vi begynte å varme opp med å leke ”blekksprut” det går ut på å prøve å fange alle som løper over fra en side til den andre. De som blir fanget er med å fange de andre, helt til det ikke er flere igjen.

 

Fin oppvarmings lek. Jeg blir varm i hele kroppen og sliten.

 

Etterpå deler vi inn i lag og spiller touch rugby, her skal man sende bakover til lagkamerater og hvis du blir dunket på ryggen må man kaste ballen, så det er viktig å vite hvor lagkameratene er. Det var litt vanskelig å komme inn i reglene, jeg glemte noen ganger at man skulle sentre bakover. Her skal man kaste med hendene og ikke sparke.

 

Her ble jeg veldig varm og sliten, vi løp i litt myk, ”smådyp” snø og jeg kjenner at det er tyngre å løpe på dette underlaget enn på bakken.

 

Til slutt spiller vi freesbe,vi har de samme lagene og dette er kjempe moro, reglene er logiske og klare. Vi spilte en god stund.

 

Jeg ble totalt sett kjempe svett og følte meg helt utpumpet etterpå, men det var en kjempefin time hvor man virkelig kjente at man hadde brukt hele kroppen.

 

 

<bilde>

Legg inn din oppgave!

Vi setter veldig stor pris på om dere gir en tekst til denne siden, uansett sjanger eller språk. Alt fra større prosjekter til små tekster. Bare slik kan skolesiden bli bedre!

Last opp stil