Forsiden

Emnekatalogen

Søk

Sjanger

Analyse/tolkning (753) Anmeldelse (bok, film...) (638) Artikkel (952) Biografi (264) Dikt (1040) Essay (571) Eventyr (115) Faktaoppgave (397) Fortelling (843) Kåseri (612) Leserinnlegg (123) Novelle (1334) Rapport (624) Referat (174) Resonnerende (212) Sammendrag av pensum (182) Særemne (161) Særoppgave (348) Temaoppgave (1266) Annet (528)

Språk

Bokmål (8210) Engelsk (1643) Fransk (26) Nynorsk (1150) Spansk (11) Tysk (38) Annet (59)
Meny

Du er her: Skole > Bademuligheter på Hvaler

Bademuligheter på Hvaler

Her får du vite hvilke bademuligheter som finnes på det populære feriestedet Hvaler i Østfold.

Sjanger
Faktaoppgave
Språkform
Bokmål
Lastet opp
27.02.2004

Akerøy

Akerøy er et fint badested. Det er mange svaberg og strender. Og hvis du vil snorkle litt så er dette det rette stedet. Og vi su se et historisk bygg fra 1600 tallet så ligger Akerøy fort der, men for å komme til dette stedet trenger du båt.

 

Spjærøykilen

Spjærøykilen er også et veldig fint sted, enten du vil gå på grunt vann eller hoppe. Og når det er lavvann så er det veldig varmt i sjøen der.

 

Brattestø

Brattestø er en fin badeplass i asmaløysundet. Det går bilvei dit.

 

Vauerkilen

Har du lyst til å hoppe fra store høyder, så er dette det rette stedet. Du blir ikke bare skremt når du hopper uti, men når man kjenner på vannet er det ekstremt varmt.

 

Storesand

Er Hvalers største sandstrand. Den ligger på Kirkøy. Der ligger det en kiosk i nærheten så man kan kjøle seg ned.

 

Muligheter

Hvis du er lei alle folkene på strendene så kan man ta båten og lete etter skjærgårder. Så finner du helt sikkert noe for deg. For Hvaler er stappfult av svaberg og fjell.

Legg inn din oppgave!

Vi setter veldig stor pris på om dere gir en tekst til denne siden, uansett sjanger eller språk. Alt fra større prosjekter til små tekster. Bare slik kan skolesiden bli bedre!

Last opp stil