Kjære dagbok

En ungdomsjente som har det fint, helt til hun går på fylla, og drastiske ting skjer.
Sjanger
Novelle
Språkform
Bokmål
Lastet opp
2013.02.12

28.09.12

 

Kjære dagbok!
Han så på meg i dag! Jeg gikk bortover gangen for å gå bort til skapet mitt, og der sto han. Lente hodet sitt på skapdøren min. Jeg senket farten, strøk tungen over leppene for å gjøre de fuktige og skjøv brystene frem. Han skulle gå til timen når jeg kom frem til skapet, men jeg visste at han la veldig godt merke til meg. Jeg har vært forelsket i han i lengre tid nå, to og et halvt år faktisk. Tror han egentlig er det i meg også, selv om han har hatt fem kjærester i løpet av dette året.. men det betyr vell bare at han ikke har funnet den rette enda.

Etter at jeg hadde funnet bøkene i skapet og gikk fram til klasserommet, så sto han der! Rett utenfor døren. Smilte med litt smale øyne til han sånn at jeg skulle se litt attraktiv ut. Å akkurat i det jeg tok i dørhåndtaket sa han nei og grep tak i håndleddet mitt. Jeg ble overrasket, på en god måte selvfølgelig. Jeg prøvde å gå inn i klasserommet uten å rive meg løs fra ham, men det gikk selvfølgelig ikke. Gutter liker at vi beviser for dem at de er sterke, vi skal heller ikke være sterkere fordi da mister de manndommen sin.. Så jeg latet som, kunne ha revet meg lett ifra, men det var ikke et ønske fra min side. Han strakk hodet sitt nærmere meg sakte. Stoppet ved øret mitt og hvisket at han ser ofte på meg av en grunn. Da spurte jeg litt sjenert, hvilken grunn? Det var fordi at han er stupt fortapt av meg. Jeg rødmet, kysset ham på kinnet å gikk inn til timen. Fulgte ikke med ett sekund på hva læreren gjennomgikk i mattetimen, satt bare å tenkte på det i gangen. Satt å så på klokken fordi jeg skal «freshe» meg opp til festen hos Unni i kveld, det er bare ei i parallellklassen som er hjemme alene i hele helgen. Da kanskje jeg får enda mer tid med ham. I tilfelle så tar jeg på meg det mest sexy undertøyet jeg har, rosa string-truse med blondekant og bh i samme stil. Skal jeg gå for den svarte kjolen med stropper eller den rosa korte uten?..

 

Blir nok den rosa ja! Men snakker med deg i morgen dagbok, nå skal jeg på fest! <333


29.09.12

Kjære dagbok!

Festen i går ble ikke akkurat som jeg hadde tenkt. Jeg ankom til festen så fikk jeg ett plastikk-krus med alkohol. Målet mitt var å finne ham. Så jeg måtte bare begynne å lete.

 

Spurte noen rundt om kring i huset om de hadde sett ham, å svaret var bestandig at han skulle komme en time senere en planlagt. Da var det bare å vente og kose seg med vennene mine imens. Når jeg så han braste igjennom døra så var jeg sikker, da skulle han ta meg med storm! Han løftet meg opp av stolen og bar meg opp på et soverom på loftet. Der kastet han meg ned i sengen å dro fram ei flaske for å sikkert prøve å skjenke meg litt før vi skulle gå videre. Jeg kunne ikke si nei så da begynte det hele. Jeg skal ikke utdype sexen vår konkret nå, men det var en herlig følelse som jeg hadde lengtet etter en stund. Det var jo etter sexen det skar seg fordi da lå jeg bare helt naken i sengen og slappet av. Han reiste seg opp å begynte å ta bilder av meg! Jeg ropte til ham å spurte hva faen han holdt på med, han svarte at han skulle bare ha det litt morsomt… Jeg hadde ikke noe jeg skulle ha sagt fordi han hadde låst døren og jeg viste vel egentlig at han alltid er bevæpnet med kniv. Han ga meg en pille og en pils å sa at jeg skulle svelge pillen. Jeg husker at jeg ble ikke helt meg selv, skjønte fort at dette var en eller annen form for dop. Han hentet inn en kompis som sto å filmet at han gjorde en omgang til med meg.

Jeg våknet opp i dag i sengen naken og med sæd over hele lakenet. Hadde en bakrus som jeg trodde skulle ta knekken på meg og hadde ingen anelse på hvor alle klærne mine hadde tatt veien. Fant fram ett teppe i skapet på rommet og gikk ned trappen for å se om verten var der. Hun satt på huk ved et vindu og plukket opp knuste glass biter. Jeg spurte henne om hun hadde noen klær å låne meg fordi jeg ikke fant mine egne. Hun ble overasket ved å se meg i en slik tilstand å sprang opp til kommoden på rommet sitt for å finne noen klær til meg. Jeg synes at det var en utrolig fin ting å gjøre. Hun ringte etter en taxi for at jeg skulle kunne komme meg hjem igjen.


30.09.12

Kjære dagbok!

Da jeg kom hjem igjen sjekket jeg Facebook, og der har han skrytet om det vi hadde gjort. Jeg så på noen linker han hadde lagt ut fordi jeg var veldig nysgjerrig på hva det kunne være. Det viste seg å være egn haug med bilder av meg naken og en video på bunnen som vist skulle være prikken over i-en. Det var allerede ganske mange som hadde sett det, jeg tørr ikke en gang å tenke på hvor mange som har sett det nå… Jeg studerte videoen litt og fant ut at han ikke brukte kondom! Jeg ble selvfølgelig veldig redd og sprang så fort jeg bare kunne for å kjøpe graviditetstest. Den viste seg å være negativ, men det er jo ikke helt sikkert fordi man skal jo vente to uker før man sjekker etter om dette.

Bestemte meg for å fortelle noe av dette til min mor, men ikke det med at alt ble filmet og tatt bilder av, fordi det klarte jeg rett og slett ikke. Hun ble jo selvfølgelig ganske sjokkert over hele greia, så hun føler at alt er en ganske vanskelig situasjon. Mamma sa også at hun skal prøve å holde det hemmelig for pappa til vi har fikset alt sammen… Mamma sa at vi kunne vente en til to uker for å ta en ny graviditetstest, og i mellomtiden måtte jeg bare ta det rolig og kanskje snakke litt med han som jeg hadde meg med.


01.10.12

Kjære dagbok!

Føler at jeg må fortelle mamma om bildene… Trangen av å vise henne blir bare større og større. Hun har så si bestandig støttet meg i alt, så hva har jeg å tape? Jo, det jeg har å tape er at hvis hun forteller det til pappa… da blir det bare bråk her omkring.

Det hoper seg opp bare mer og mer det her. Ser at han har sendt ut linker til bildene overalt på både Twitter og Facebook. Må si at jeg er ganske skuffet, siden jeg aldri hadde trodd noe slikt om han. Enn at han har samvittighet til å gjøre noe sånt? Det er sånne typer vi jenter er glad i å kalle skikkelige «douchebags»… Men det virker ikke som om de tar hintet til å gjøre noe med det når de får en slik tittel fra oss.

Jeg har heldigvis venninner som støtter meg fult og helt igjennom dette. Har også noen som man kan si har forlatt meg i den forstand, med andre ord så har de sett på videoen og vært mer på hans side av saken. Det tar jeg veldig alvorlig, så derfor har jeg mistet noen få igjennom denne perioden, men det får nå bare være hvis de skal være sånn mot meg.

Det er bare så mange spørsmål i hodet mitt, glad jeg får letter på de her. Kanskje ikke så mange svar, men letter veldig allikevel.

Men skal møte noen venninner og høre på hva de sier om «saken».

Snakkes senere kjære deg!


02.10.12

Kjære dagbok!

I går gikk jeg ned i stua, der hvor mamma satt å leste en krimbok som hun har holdt på med den siste uka. Jeg satte meg vedsiden av henne og begynte med å holde rundt henne. Var veldig vanskelig å begynne å ta opp det han hadde gjort i ettertid, men jeg prøvde så godt jeg kunne. Sa til mamma at det var ikke bare at vi hadde gjort det uten kondom, men han hadde låst døren etter vi hadde sex.. også ga han meg en pille som gjorde meg veldig sløv. Deretter hentet han en kompis som filmet at vi hadde sex, bilder ble også tatt.

 

Da spurte mamma om det var flere som viste om dette, hun ble veldig forskrekket kan man vell si... Jeg sa at han hadde postet det på internett like senere. Hun fikk store øyne, reiste seg fort, strammet alt av muskler i kroppen og ropte «herregud, dette blir ikke lett å ordne opp i!». Jeg ble redd, men samtidig viste jeg at det var bare noe hun sa siden hun nettopp fikk høre det.

Når pappa kom hjem hørte jeg mye roping og skriking, jeg torde ikke å gå ned, var så redd for hva de kom til si. Men jeg tenkte at det var vell bare å hoppe i det, slik som alt annet. Foreldrene mine ble helt stille når jeg kom ned trappa. Når jeg gikk inn i stua sto de der bare, helt stille, sa ingenting. Må si at det var egentlig et skummelt øyeblikk, viste ikke når det skulle bryte ut. Man kunne se at øyenbrynene til pappa bare senket seg sakte nedover mot nesa, og til de hadde kommet helt ned så brøt det ut. Han sa at de hadde diskutert hva vi skulle gjøre med dette, fordi dette var virkelig et stort problem som man ikke kunne bare overse.

Pappa bare begynte å bable om at vi skulle melde fra til politiet om dette, å ta det ut ifra der. Når man må varsle politiet så begynner det virkelig å bli alvorlig kommer mamma med like etter.

Jeg spurte om det var noe jeg skulle gjøre, men jeg hadde vist gjort nok allerede. De sa at nå var det tid for dem å prøve å rydde opp i sakene.

Nå i ettertid tenker jeg på at det å ligge med fremtidsløse taperen som egentlig er veldig kjekk, var virkelig dumt av meg.. Men jeg tenker at gjort er gjort, å jeg vet ikke om det kunne ha hendt noe verre viss jeg hadde unngått sex med han. Kanskje han hadde gjort overgrep på meg i en bakgate like ved der festen ble holdt?
Man vet aldri med gutter, derfor er det så skummelt. Vet liksom ikke hvilken vei man skal ta når det kommer til ulike situasjoner på grunn av gutters oppførsel og reaksjoner på saker og ting. Jeg føler at alt er ganske vanskelig fortiden, og at det er ikke mye som får meg i særlig godt humør. Men setter stor pris på alle som bryr seg og støtter meg igjennom vanskelige tider som denne. Det er også veldig lett å ta til seg det negative folk prøver å stappe inn i hjernen min. Alt setter seg der, grubles på, men finnes ingen fornuftig løsning på noe av det de kommer med. Slike ting som hore, tøs, løs-fitte, heng deg, jeg skal ikke nevne alt som har blitt sagt og brukt mot meg men det er mye negativt folk kommer med, heldigvis sier jeg bare, heldigvis har jeg masse venner som støtter meg fult og helt. Kan heller ikke glemme deg kjære dagbok, du er jo tross alt den jeg forteller alt til.

Men nå skal jeg hoppe i sengs, å se hva morgendagen har å by på. Natta..


03.10.12

Kjære dagbok!

I dag har det skjedd utrolig mye, masse fremgang i problemstillingen min. Det er ikke noe negativt å si om det. Jeg våknet ganske sent, fordi jeg orker bare ikke å dra på skolen sånn som ting er nå. Da jeg våknet startet jeg dagen med å feire at pappa kom inn på rommet mitt i går natt, og sa til meg at politiet skal håndtere saken alvorlig, derfor feiret jeg med en vibrator jeg har i den øverste låste kommode-skuffen. Etterfulgt av at jeg kom ned på kjøkkenet der mamma steker pannekaker til frokost. Jeg overdrevet med masse sjokolade på pannekakene, deilig!

Når pappa kom hjem, så var det også en politimann med for å få høre hele historien, hvis ikke kunne de ikke få gjort noe. Så, jeg fortalte alt til politimannen, og han sa at alt ville ordne seg om ikke så altfor lenge. Jeg velger å stole på en mann i uniform, det har mamma sagt helt siden jeg var et lite barn.

Senere på dagen kommer det en telefon fra politiet, der de sier at han gutten jeg hadde sex med har nå blitt varetektsfengslet til de finner ut hans straff. Må si at jeg fikk et lite smil om munnen da jeg fikk høre det. Han fortjener det slik som han holder på.

Tror dette betyr bare en god fortsettelse på noe godt jeg har startet og bygd på i løpet av hele livet mitt. Ingen skal få ødelegge den populariteten jeg har klart å skaffe meg, vennene jeg har fått og respekten som har kommet underveis. «Det som ikke dreper deg, gjør deg sterkere», den skal jeg ha i baktankene resten av livet mitt, uansett hva som skjer!

Men det begynner å bli sent.. Det kommer jo en dag i morgen også. God natt dagbok «Nusse, nusse»!

Legg inn din tekst!

Vi setter veldig stor pris på om dere gir en tekst til denne siden, uansett sjanger eller språk. Alt fra større prosjekter til små tekster. Bare slik kan skolesiden bli bedre!

Last opp tekst