Forsiden

Emnekatalogen

Søk

Sjanger

Analyse/tolkning (753) Anmeldelse (bok, film...) (638) Artikkel (952) Biografi (264) Dikt (1040) Essay (571) Eventyr (115) Faktaoppgave (397) Fortelling (843) Kåseri (612) Leserinnlegg (123) Novelle (1334) Rapport (624) Referat (174) Resonnerende (212) Sammendrag av pensum (182) Særemne (161) Særoppgave (348) Temaoppgave (1266) Annet (528)

Språk

Bokmål (8210) Engelsk (1643) Fransk (26) Nynorsk (1150) Spansk (11) Tysk (38) Annet (59)
Meny

Du er her: Skole > Kvifor er Amerikanarane sånn som dei er?

Kvifor er Amerikanarane sånn som dei er?

Hadde skriveoppgave i nynorsk.

Karakter: 4- (10. klasse)

Sjanger
Kåseri
Språkform
Nynorsk
Lastet opp
08.12.2010
Tema
USA

Mange Amerikanara er store og overvektige. Mange spisar mykje på mc donalds og burger king. Mange av amerikanarne man ser på gata, er store. Men uansett har USA mange store idrettsstjerner rundt omkring i verden. Korleis kan USA ha så mange store idrettsstjernar? eg trur det er fordi de har så mange innbyggjarar i forhold til Noreg. Vi har eit lite land i forhold til USA. Dei har 307 594 004 innbyggjarar. Noreg har 4,9 millionar innbyggjarar. Da ser man at det er fleire innbyggarar i USA, men ca halvparten av innbyggarane er overvektige. USA har jo også 150 millionar innbyggarar som ikkje er overvektige. Det er desse man ser for eksempel på fotballbanar i store ligaer. Det er dei overvektige man tenkjer på når noen nemnar amerikanarar. Gjennom tidene har USA hatt fleire av verdens raskaste menn. Vi har også raska menn i Noreg, men dette er ein komi gruppe. Dei hadde blant anna eiget tv program på den Norske tv kanalen Tv-Noreg og dei har hatt mange teater forstillingar, dei er veldig populære i Noreg.

 

Norske A-ha var  veldig populære i USA. Det er over 25 år siden singelen ”Take on me” toppa ”Billboard-listen.” Det er det einaste norske bandet som har toppa denne singellisten. Grete Waitz er også godt kjend i USA, hun har vunnet ni seiarar i New York maraton. Det bur nesten like mange nordmenn i USA, som det bur i Noreg. Det er fleire norske koloniar i USA. Der er det blant anna norske butikkar og norske matvarer.

 

Nesten 80 % av alle amerikanarar sjekkar på etiketten hva det er dei spisar inneheld. Men det er ikkje mange av dei som bryr seg. Difor er det greit og bruke uttrykket ” man blir det man spisar.”

Legg inn din oppgave!

Vi setter veldig stor pris på om dere gir en tekst til denne siden, uansett sjanger eller språk. Alt fra større prosjekter til små tekster. Bare slik kan skolesiden bli bedre!

Last opp stil