Forsiden

Emnekatalogen

Søk

Sjanger

Analyse/tolkning (753) Anmeldelse (bok, film...) (638) Artikkel (952) Biografi (264) Dikt (1040) Essay (571) Eventyr (115) Faktaoppgave (397) Fortelling (843) Kåseri (612) Leserinnlegg (123) Novelle (1334) Rapport (624) Referat (174) Resonnerende (212) Sammendrag av pensum (182) Særemne (161) Særoppgave (348) Temaoppgave (1266) Annet (528)

Språk

Bokmål (8210) Engelsk (1643) Fransk (26) Nynorsk (1150) Spansk (11) Tysk (38) Annet (59)
Meny

Du er her: Skole > 4 months

4 months

Et dikt jeg skrev om kjærlighetssorg, 4 måneder etter at det ble slutt. Nå har det gått 8 nye måneder.. fortsatt vondt.

Sjanger
Dikt
Språkform
Engelsk
Lastet opp
17.10.2010

It's been 4 months with tears.

It's been 4 months ... but it feels more like 4 years.

The memories that sticks with me, they don't want to fade away.

It hurts like hell when I have to walk pass that place every day.

I can delete the pictures on my phone..

but the images in my head, they just woun't let me alone.

You might think the pain would disappear, but no, I feel it crystal clear.

I can't speak your name.. the pain is there.

I can't handole hearing it, or even read it! It hurts too much!

Now it is 4 months 'till you'll be home, and 4 months since we've been in touch.

It's been 4 months, still every day, the pain is strong and new.

Though it lasted only 6 months, it felt like death when we were through.

I don't think it'll stop quite yet. Love takes more time then I knew.

I've lived my last year for you.

Legg inn din oppgave!

Vi setter veldig stor pris på om dere gir en tekst til denne siden, uansett sjanger eller språk. Alt fra større prosjekter til små tekster. Bare slik kan skolesiden bli bedre!

Last opp stil