Forsiden

Emnekatalogen

Søk

Sjanger

Analyse/tolkning (753) Anmeldelse (bok, film...) (638) Artikkel (952) Biografi (264) Dikt (1040) Essay (571) Eventyr (115) Faktaoppgave (397) Fortelling (843) Kåseri (612) Leserinnlegg (123) Novelle (1334) Rapport (624) Referat (174) Resonnerende (212) Sammendrag av pensum (182) Særemne (161) Særoppgave (348) Temaoppgave (1266) Annet (528)

Språk

Bokmål (8210) Engelsk (1643) Fransk (26) Nynorsk (1150) Spansk (11) Tysk (38) Annet (59)
Meny

Du er her: Skole > Sommaren med Panter

Sommaren med Panter

To brevvenninner møtes for første gang.

Sjanger
Fortelling
Språkform
Nynorsk
Lastet opp
28.01.2009
Tema
Vennskap

Det heile begynte med at eg var på internett og leitte etter ei brevvennine. Eg fant ei som var like interessert i hestar slik som meg. Ho heite Sara, var fjorten år og var fra England. Familien hennas dreiv ein stor farm med mange hestar. Og etter fleire brev fram og tilbake og sommarferien nærma seg fekk eg ein dag telefon fra mor til Sara. Ho hadde lyst at eg skulle ta sommerferien i England hos dei saman med Sara. Etter ho hadde snakka ei god stund med mamma og pappa fekk eg lov til å reise.

 

Sommarferien kom og eg vart meir og meir nervøs, men eg gledde meg til å sjå Sara og familien hennar. Sara og mor og far hennar venta på meg når flyet landa på flyplassen i England. Det var veldig kjekt å få sjå Sara etter alle desse brevene fram og tilbake. Mor og far til Sara var veldig koselige og ønska meg velkommen.

 

Da vi var kommen fram til farmen kunne eg sjå mange flotte hestar som gjekk rundt i ei innhegning. Det var mange brune og kvite hestar, men det var også ein flott svart hest. Sara fortalte at det var ho sin hest og at den heitte Panter. Panter kom med ein og gong han såg Sara og det var tydelig at han hadde eit spesielt forhold til Sara. Sara sa at visst eg ville kunne eg få ri på Panter etter vi hadde spist middag og eg hadde fått sett resten av farmen. Det ville eg veldig gjerne.

 

Etter ein kjempegod middag og etter å ha blitt vist rundt på farmen var det endelig på tide å gå i stallen. I stallen stod Panter og vrinska til oss når vi kom og det virka som han var litt rastlaus han og. Sara fant fram utstyr til han og til den fine hoppa som ho skulle ri på, som heitte Dixie. Vi fekk utstyret på og rei av sted rundt i området ei god stund før vi tok ei lita pause. Dette var utruleg herlig å berre nyte dette.

 

Eg fekk mange dagar med Panter som var ein kjempesnill og lydig hest. Om kveldane gjorde eg og Sara på masse koselige ting i samen med vennane hennar og andre kveldar var vi sammen med foreldrene hennar. Dette var den beste sommaren eg hadde hatt på veldig mange år, men dessverre tok den slutt den og. Eg inviterte Sara til Norge for å oppleve korleis eg har det her. Foreldrene til Sara ville at ho skulle reise og få sjå seg om så korfor ikkje prøve neste ferie. Vi avtalte med foreldrene mine at det var greit at ho kommer til den neste ferien og blir hos oss då heile sommaren. Det gleder eg meg veldig ellers så skriver vi til kvarandre så ofte vi kan. Så no er det berre å vente…

Legg inn din oppgave!

Vi setter veldig stor pris på om dere gir en tekst til denne siden, uansett sjanger eller språk. Alt fra større prosjekter til små tekster. Bare slik kan skolesiden bli bedre!

Last opp stil