Forsiden

Emnekatalogen

Søk

Sjanger

Analyse/tolkning (753) Anmeldelse (bok, film...) (638) Artikkel (952) Biografi (264) Dikt (1040) Essay (571) Eventyr (115) Faktaoppgave (397) Fortelling (843) Kåseri (612) Leserinnlegg (123) Novelle (1334) Rapport (624) Referat (174) Resonnerende (212) Sammendrag av pensum (182) Særemne (161) Særoppgave (348) Temaoppgave (1266) Annet (528)

Språk

Bokmål (8210) Engelsk (1643) Fransk (26) Nynorsk (1150) Spansk (11) Tysk (38) Annet (59)
Meny

Du er her: Skole > Kysset i bekken

Kysset i bekken

En historie om et ungt kjærestepar.

Sjanger
Fortelling
Språkform
Nynorsk
Lastet opp
11.10.2006
Tema
Sjekking

- Middag! Ropa det dunderhøgt frå huset

- Kom med ein gong! Gaula det.

Vi reiste oss opp frå steinane i bekken.

- Kattefisk! Fiskesuppe! Smila eg til Lise.

- Vaksne! Sa Lise.

Oretreet rett over hovudet på oss jamra tung, fordi det er så gammalt. Og rett under det oretreet kyssa vi, eg og Lise.

 

Før du får kvite meir om kysset må eg si dei noko meir. Eg kjem frå byen eg. Det er eit heilt anna sta enn her i denne litle bygda, eller sommarbygda som kallar den. Her er det så fint å vere, for her har eg ikkje noko å bekymra meg over. Det er ikkje noko biler eg må passa meg for når eg leikar, og eg kan løype rundt kor eg vil. Fordi her har alle ferie, unntatt butikkmannen, kvartfall når eg er her. Men det kan nok vere fordi eg bare er her om sommaren.

 

Her i sommarbygda har eg ei kjærast. Ho heiter Lise og bor her i bygde. Ho smilar og ler alltid kvar gang eg er her. Og ho ber meg alltid om å fortelje historier frå byen. Det er nok fordi ho aldri er i byen, men noko må ho kvite kvis ho ein gong skal besøke meg. Så kvar gang ho spør, sit vi oss ned og ho hørar på kva eg har å fortelje. Ho sit så stille så stille, og tittar på meg med dei blåe auga hennes.

 

Eg og Lise pleiar å gå ned til ein bekk kvis vi ikkje klatrar eller leikar noko anna. Om sommaren er det aldri vatn i bekken, det er derfor vi er der heile tida. Det er liksom vår sta her i bekken, her er vi heilt åleine. Bare eg og kjærasten min Lise.

 

Ein gong skulle eg fortelje Lise ein historie frå byen.

- Vil du høyre kva foreldre gjer om kvelden etter at ungane har lagt seg? Sa eg til Lise.

Ho nikka til meg.

Lillebror, lillebror

Skynd deg å se,

Rumpa til pappa

Går opp og ned.

Det kvar dette eg sa til ho, og så raudna ho i kinna. Eg kunne sjå det så godt. Heilt kokande raud ble ho. Men ho er ikkje vant med slik sida ho bor her i sommarbygda, så eg forslo noko anna vi kunne gjere.

- Vi kan kysse! Sa eg til ho, og ho titta på meg og nikka eit lite ”ja” til meg. Eg så at ho ble glad, vi hadde ikkje kyssa før.

 

Vi satt oss til rette på same avsats og rett mot kvarandre. Eg titta inn i auge hennes og lente meg sakte mot henne. Nærmare og nærmare, men Lise bare satt der. Stiv som ein steinstøtte.

- Vil du ikkje? Spurde eg henne.

Noka blad frå oretreet over oss ramla i hovudet på oss.

- Joda, eg vil, kviskra ho til meg.

Vi smilte begge to til kvarandre. Hi var enda blidare enn meg. Ho gleda seg til å kysse meg.

- Vi tel ned til ein, så kyss vi kvarandre! Sa ho til meg.

Eg nikka. Kvis ho vil tel, så kan vi vel telle. Det er nok det dei gjør her, tel før dei kyss. Eg trur eg får ta med meg Lise til byen ein dag, så ho får sjå korleis det eigentlig er.

- Ein, to, tre! Talde vi, og bøygde oss mot kvarandre.

 

Det var då dei ropte på middag, oppe frå huset. Men det var ganske bra likevel, for rett etter kyssa vi. Eg og kjærasten min Lise.

Legg inn din oppgave!

Vi setter veldig stor pris på om dere gir en tekst til denne siden, uansett sjanger eller språk. Alt fra større prosjekter til små tekster. Bare slik kan skolesiden bli bedre!

Last opp stil