Minner

Handler om en jentes savn og sorg for at en gutt har valgt en annen.
Sjanger
Novelle
Språkform
Bokmål
Lastet opp
2006.08.12

Jeg tenker på de gode stundene vi hadde sammen. Gode stunder der vi både gråt og ledde sammen. Det er ikke enkelt og glemme deg, og navnet ditt. Du er i hjertet mitt, og alle minnene fra den tiden vi var sammen vil alltid være i tankene mine.

 

Du var min aller beste venn, og kjæreste. Minner får meg til å både le og gråte. Husker du dagen jeg gråt?Og du var der, trøstet meg og sa "alt skal bli bra". Du tørket tårene mine bort, og helbredet meg med din søte kjærlighet. Jeg kommer aldri til og glemme en vakker gutt som deg. Og jeg håper jeg får se det søte ansiktet ditt igjen en dag, for jeg klarer ikke la være og tenke på deg.

 

Det gjør vondt og tenke tilbake på alt vi har opplevd. Jeg tenker på deg dag og natt, og lurer på hvordan dagen din har vært. Har du det bra ? Tenker jeg alltid på. Jeg håper du har det bra, for du fortjener alltid det beste, og jeg vil ikke at du skal bli såret. Selv om jeg vet hva du gjorde mot meg.

 

Jeg får så vondt inni meg hvis du er lei deg, eller hvis livet behandler deg hardt. Jeg bare tenker - kom til meg heller. For jeg behandlet deg alltid som en prins. Jeg holdt deg i handen for og vise deg at jeg brydde meg om deg. Jeg ga deg en klem for du skulle føle deg elsket. Men akkurat nå har jeg bare lyst til og se deg, bare en siste gang. Og klemme deg så hardt at jeg begynner og gråte av glede. For jeg gjør alt for og se det vakre smilet ditt igjen.

 

Før jeg nå drar ifra deg, så ikke glem meg. Ikke glem kjærligheten vi hadde sammen. Ikke glem den dagen du trøstet meg når jeg gråt, og for siste gang ikke glem minnene. Og ikke gråt for meg, som jeg gråt for deg. Når du valgte henne.

Legg inn din tekst!

Vi setter veldig stor pris på om dere gir en tekst til denne siden, uansett sjanger eller språk. Alt fra større prosjekter til små tekster. Bare slik kan skolesiden bli bedre!

Last opp tekst