Forsiden

Emnekatalogen

Søk

Sjanger

Analyse/tolkning (753) Anmeldelse (bok, film...) (638) Artikkel (952) Biografi (264) Dikt (1040) Essay (571) Eventyr (115) Faktaoppgave (397) Fortelling (843) Kåseri (612) Leserinnlegg (123) Novelle (1334) Rapport (624) Referat (174) Resonnerende (212) Sammendrag av pensum (182) Særemne (161) Særoppgave (348) Temaoppgave (1266) Annet (528)

Språk

Bokmål (8210) Engelsk (1643) Fransk (26) Nynorsk (1150) Spansk (11) Tysk (38) Annet (59)
Meny

Du er her: Skole > Jobbsøknad

Jobbsøknad

Enkel søknad, skulle jobbe hos McDonalds i en uke.

Karakter: 5

Sjanger
Annet
Språkform
Bokmål
Lastet opp
20.03.2006

Navn

Adresse

Postadresse

Hjem: telefonnummer

Mobil: mobilnummer

 

McDonald’s

Nedre Slottsgate 21

0157 Oslo

 

 

 

SØKNAD OM JOBB

 

Jeg er en gutt på 14 år og går på Bjørnholt Skole i niende klasse. Den 6-10 mars, uke 10, har skolen min et opplegg som skal skaffe oss erfaring i arbeidslivet. Derfor tenkte jeg å søke her på McDonald’s.

 

Jeg er en veldig ansvarsfull person som er blid og glad til en hver tid. Hjemme pleier jeg å lage hamburgere og er veldig flink til og vaske opp og skjære grønnsaker, derfra har jeg litt erfaringer. Jeg jobber også i VG for tiden og har hatt jobben i snart to år, der går jeg fra dør til dør og spør om de vil kjøpe VG. Jeg har også jobbet i Norpost der jeg leverte uadressert post til husstander i området der jeg bor. Jeg kan fremvise attester.  

 

Jeg er en veldig kvikk person som gjør jobben min, vel utført og jeg nøler aldri med å få arbeidet gjort. Jeg kan vaske opp, rydde og gjøre diverse småjobber.

 

Håper dere tar denne søknaden på alvor og gir meg et svar så fort som mulig.

 

Med vennlig hilsen:

NAVN

Legg inn din oppgave!

Vi setter veldig stor pris på om dere gir en tekst til denne siden, uansett sjanger eller språk. Alt fra større prosjekter til små tekster. Bare slik kan skolesiden bli bedre!

Last opp stil