Forsiden

Emnekatalogen

Søk

Sjanger

Analyse/tolkning (753) Anmeldelse (bok, film...) (638) Artikkel (952) Biografi (264) Dikt (1040) Essay (571) Eventyr (115) Faktaoppgave (397) Fortelling (843) Kåseri (612) Leserinnlegg (123) Novelle (1334) Rapport (624) Referat (174) Resonnerende (212) Sammendrag av pensum (182) Særemne (161) Særoppgave (348) Temaoppgave (1266) Annet (528)

Språk

Bokmål (8210) Engelsk (1643) Fransk (26) Nynorsk (1150) Spansk (11) Tysk (38) Annet (59)
Meny

Du er her: Skole > Kjendisstatus, fornøyelse eller plage?

Kjendisstatus, fornøyelse eller plage?

Artikkel om hvordan kjendisene har det, både positive og negative sider.

Tentamen fra 10. klasse (sidemål).

Sjanger
Artikkel
Språkform
Nynorsk
Lastet opp
06.01.2006
Tema
Kjendiser

Mange folk ønskjer å vera kjendis, og dei strever mykje for å oppnå det. Enkelte folk satsar alt for å oppnå statusen, og for andre går hele live ut på å bli kjendis. Det har alltid vert kjendisar i samfunnet, så det kjem nok alltid til å vera slik. Alle veit kven dei er, og du ser dei på tv, i blader, magasiner, aviser, filmar, plakatar, høyrar dei på radioen og cd. Over alt finnas det kjendisar, nokon er jo meir kjende enn andre, men det seie seg jo sjølv.

 

Som du vet så finnes det både positive og negative sider med å være kjendis.

 

Til og begynna med, kan kjendis statusen vera kjempe positiv. Alle legg merke til deg, og det kan jo vera koselig. Du får fan brev i posten, av tusen vis av folk som diggar deg. Da får du ein god følelse inni deg, god følelse av å bli likt, og elska.

 

Uansett kor du går på gata, så kjenn folk deg igjen, og kjem å spør etter autografen din, ta et bilde med deg, og få ein klemm osv. Men etter ei stund så blir du lei at alle legg marke til deg, og begynn å gjømma deg bak solbriller, hattar og andre ting for å sleppa å bli gjenkjende.

 

Alle fotografane har også to siar, i begynninga kan det vera kjekt at folk tar bilete av deg, og har deg med i magasina sine. Vis du ser fin ut på bilete sjølvsagt, det er verre vis du ikkje ser ut. Vis du plusselig får ei kvesa, så ligg du tynnt an. Då kan du vera sikker på at det kjem på framsida av alle kjendisblad.

 

Sånn sirka alle kjendisar brukar tusen tonn med sminke kvar dag, for å virka guddommelege. Men under all sminka så er dei eigentleg som deg, meg og alle andre. Ikkje stygge, men heilt vanelege naturlige menneskjer som er gjennomsnittlig fine. Då de brukar sminke, så ser de som sakt helt perfekte ut. Det er mange så ønske å vera lika fine som dei. Men for eksempel at Avril Lavigne gløymer å ta på seg sminke ein dag, og går ut blant folk, så kommer fotografane igjen. Og då kan du vera sikker på at det og kjem i et magasin nokon dagar etter. Då tar dei et bilete av Avril med sminke, og utan sminke ved sia av kvarandre. Og da ser folk forskjellen og seie at ho Avril er døds stygg, og ekkel osv. Det seiar folk fordi forskjellen mellom dei to bileta er så enorm at det nesten ikkje er til å tru. Hadde dei aldri sett ho med sminke, så hadde dei heller ikkje sakt at ho var så stygg å sånn utan.

 

Kjendisar blir jo ekstra lagt marke til, og blir ekstra interessene då dei finn ein kjæraste, og det kan i likskap med alle andre ting også vera bra og dårleg.

 

At pressen heile vegen føljer me på kven du er saman me, kan vera veldig slitsam. Då veit liksom heila verda kven du dater. Alle veit om du er singel, eller oppteken eller ein rundbrennar som har vart saman med alle. Det er heller ikkje mange forhold i Hollywood som varar.

 

Kjendisar seier de har et perfekt forhold i intervjuar, men plusselig står det på førstesida at mannen har vert utru. Jenter og gutar seie dei har hatt et forhold til ein kjendis, mens den har vore gift med ein annan, og det er ikkje alltid sant. Dei kjem med falske rykte for å varta kjente sjølv. Vis det har seg sån at det er sant, så hjelp heller ikkje på forholdet at heile verda veit om hendinga.

 

Jennifer og Brad har jo i mange år vert det perfekta og lykkeliga kjendis paret. Men i innspelinga av Mr. and Ms. Smith blei Brad forelska i Angelina, og de seiast at dei to hadde ein affære, og forholdet til han og Jennifer knuste. Å då fekk naturleg nok heile verda høyra om dette her, dei fekk til og med høyra om det før Jennifer. Det kan vera vanskeleg å gjøra det slutt, på denne måten. Det var veldig vanskelig for Jennifer, men det var mange fans, kjendisar og venner som støtta henne i denne vanskelige perioden. Så ho har klart seg ganske godt. Pressen har følgt med på utvikklingen i hele forholdet deira, og nå følg dei med på begge. Korleis begge taklar broddet, kven som kjem fortast øve det osv.

 

Kjendisar med barn, får mindre tind saman med barna. Og dei hindrar også barna i å få ein normal oppvekst. Barna blir også tatt bilete av, og kjem i blader. Disse barna får som sakt mindre tid med foreldra, men i erstatning så får dei det dei pekar på..

 

Nokon kjendisar adopterar barn, og det skulle vi jo tru var bra, men dei får også negative rykte, og kommentarar. Angelina har jo adoptert 2 barn frå et anna kontinent, ho vil adoptera fordi ho synes det er betre å redda 2 foreldrelause barn, enn å få barn sjølv. Etter dette begynte rykta å gå, og mange damer frå næringa av der barna var adopterte frå har stått fram og sakt at dei var den eigentlege mora til barna, at barna eigentlig ikkje er foreldrelause, og at Angelina tvinga dei til å adoptera vekk. Men det er nok bare ”bull shit”.

 

Det er mange kjendisar som har ein stor og sterk livvakt med seg uansett kor dei går. Dei kan liksom ikkje gå aleine, for alle kjenn dei igjen og da kan det vera farlig. Du ser korleis det jekk med han i The Beatles, ble skutt på gata sjølv om livvakta var der attmed han. ”It’s a crazy world we live in”. Disse livvaktene kan jo vera kjempe praktiske, både beskytta deg, og vis du er på shopping kan dei bera tinga for deg.

 

Kjendisane må jo ha hemmelege nummer, for elles så hadde fans ringt til dei 24 timar i døgnet.

 

Dei fleste kjendisane kjenar mange millionar i året, og det er masse pengar det. Dei kan kjøpa fine villaer kor dei vil, og kjøpa alt dei vil ha. Men plutselig er ikkje kjendisen så populær lengre, og med det store forbruket dei har tar naturligvis pengane slutt ein gang. Ingenting varar evig. Kva skal dei gjera då? Ska dei ta seg vanlig arbeid? ”no way” aldri om ein som har vore ein skodespelar som tene mange millionar i året, vil godta og gå frå det til ein vanleg allminneleg jobb. Då prøve an heller med desperate forsøk å bli populær igjen. Folk flest ler av disse tåpelege forsøka, og er døds lei av di teite folka som trur dei er noko stort. Kjendisane bør gi seg før dei blir for dumme.

 

Kjendisar så trur dei er så mykje betre enn alle andre, er det verste folk vett. Dei er lika mykje verd sama kor berømte dei er. Kjendisar i USA er de verste, da di innser at de ikkje er populære lengre, så segler de seg heilt for å få tilbake fans. Startar dårlige tv-seriar, er med i elendige filmar, lager dårlige cd’er, stiller opp naken, skriver bøker osv. For eksempel så skriver unge eks kjendisar biografi bøker om livet sitt, før de har fult 30.

 

Fem vellykka steg for å bli kjendis i USA:

1) Vera blond.

2) Ha silikon pupper.

3) Gå på filmpremierer, som du ikkje har vert med å spelt i.

4) Gå litt ”bitchy” kledd, fotografane må jo ta bilete av deg også.

5) Skrøyta øve kor mange kjendisar du har låge med. (som du eigentleg ikkje har jort likevel.)

 

I Hollywood er det jo stort slanke press, slik som elles i verda. Fotografane klikkar jo heilt med kamera, vis for eksempel Paris Hilton eter mat frå Mc. Donalds. De er jo bare menneskjer dei også. Før da Christina Aguilera var supertynn, spekulerte avisene om ho hadde anoreksi eller bulimi. Men da ho la på seg nokon kilo for å vera et sunt førebilete for andre jenter, så sto det i blader at ho var for tykk. Og det var ho aldeles ikkje.

 

Som sakt er falske rykte godt kjent frå før, så du skal ikkje tro på alt du høyrer for det viser seg at det meste faktisk ikkje er sant. For eksempel i disse dagar, har noen norske glamour modeller, gått ut og sakt at de har hat sex med Robbie Williams. Men så har han ”busta” dei å har sakt at det bare er tull, for han hadde aldri sett dei før. Og da beklaga de to modellane seg, og innrømma skandalen. De hadde brukt Robbie for å få fart på sin egen karriere, og det er ikkje det einaste tilfelle, for rundt om i verda så er det tusen vis av folk som blir kjende på same måte.

 

Du må passe på å oppføre deg fint hele vegen, for å sleppe unna skandalar. Kjendisar i fulla, finner me mykje av i mange avisar. Da får du sjå bilete og lese historier om ting de har jort i fulla. Og plutseleg så har heila verda hørt om hendinga.

 

Ein anna ting som er ulikt med å vera kjendis og vanlige menneske er at kjendisane ofte får veldig mildare straffar. For eksempel da million arvingen Paris Hilton kjørte for fort, så slapp hun bot fordi politimannen meinte at det ikkje jorde nokon forandring om ho betalte bota eller ikkje. Sidan ho er så rik, så speler ikkje de pengane noen rolle frå eller til. Så hun slapp unna med ein åtvaring.

 

Kjendisar kan heller ikkje ha kva religion dei vil, utan at folk ska komma med negative kommentarar. Som du sikkert veit så høyre Madonna og Tom Cruse til Kabballa, ein retting i jødedommens mystikk. Dei må tåla å få tilslengt mange spydige kommentarar, for eksempel at de seie dei høyre til den religionen for å få status, og for å selje litt ekstra. Men får ikkje folk tru på kva dei vil? Nei, tydelig vis ikkje.

 

Er privatlivet verd å gi opp, for å bli kjendis? Verd å bli følgt kor enn du går, 24 timer i døgnet? Svaret varierer frå person til person, nokon meinar ja, og andre meinar nei. ”That’s the way it is” og slik kjem det alltid til å vera, enten du lik det eller ikkje.

Legg inn din oppgave!

Vi setter veldig stor pris på om dere gir en tekst til denne siden, uansett sjanger eller språk. Alt fra større prosjekter til små tekster. Bare slik kan skolesiden bli bedre!

Last opp stil