Alibi

Et brev fra en uskyldig innsatt.
Sjanger
Annet
Språkform
Bokmål
Lastet opp
2000.05.20
Tema
Jus

Eg skriv dette brevet til deg fordi eg om kort tid reknar med å bli arrestert og sikta for drap og dermed bli avskorne frå kontakt med omverda. Eg veit at du ha vore pensjonist i tre veker, men dette er veldig viktig for meg. Eg ber deg dermed om å ta opp saka, fordi eg har hørt at du er ein av dei beste politi etterforskaren.

 

Eg sitte inne for å ha drepa ein mann, men eg har alibi på at eg ikkje har drepa han. No skal eg fortelje deg ka som har hendt og kvifor dei har sikta meg for noe eg ikkje har gjort.

 

Laurdag kveld hadde eg og noen av kameratene mine en liten fest i hybelen min, fordi eg var blitt 25 år. Vi hadde drikke ein masse, så ingen av oss vart edru. Etter ein times tid begynte vi å bli heilt gale. Etter ein liten diskusjon mellom noen av oss, byrja det ein slåsskamp mellom ein Bandidos og ein Hells Angels venn. Eg prøvde og stoppa kampen, men eg ble bare dytta vekk. Da trakk plutseleg ein av dei opp ein 45 kaliber magnum og sikta mot hove til den andre. Alle ble vett skremte, og det ble vilt kaos. Bang sa det plutseleg, og blodet spruta over heile hybelen. Han kasta pistolen i fanget mitt, og eg som var heilt i sjokk tenkte ikkje heilt på ka eg skulle gjere, så eg tok pistolen opp i hendene mine og bare sat der heilt stiv. Eit minutt seinare var alle vekk, og det var bare den døde Bandidos mannen og meg som var der. Da eg høyrde politi bilane kom, gjekk det opp for meg at eg sat med drap pistolen i handa. Da de hadde tatt på meg hand hjernane, ble eg straks kjørt til fengselet, og der har eg vært i to dagar.

 

Eg har ikkje blitt forhørt enno, så eg sender med namna på dei som var med på festen. Eg håpar at du vil hjelpe meg, for eg er uskyldig. Visst du trenger meir detaljert informasjon, så kan du besøke meg på Oslo fengsel.

Legg inn din tekst!

Vi setter veldig stor pris på om dere gir en tekst til denne siden, uansett sjanger eller språk. Alt fra større prosjekter til små tekster. Bare slik kan skolesiden bli bedre!

Last opp tekst