Forsiden

Emnekatalogen

Søk

Sjanger

Analyse/tolkning (753) Anmeldelse (bok, film...) (638) Artikkel (952) Biografi (264) Dikt (1040) Essay (571) Eventyr (115) Faktaoppgave (397) Fortelling (843) Kåseri (612) Leserinnlegg (123) Novelle (1334) Rapport (624) Referat (174) Resonnerende (212) Sammendrag av pensum (182) Særemne (161) Særoppgave (348) Temaoppgave (1266) Annet (528)

Språk

Bokmål (8210) Engelsk (1643) Fransk (26) Nynorsk (1150) Spansk (11) Tysk (38) Annet (59)
Meny

Du er her: Skole > Festen

Festen

Stine som ikkje får gå på fest, så lyver hun om at ho skal til ei anna.

Sjanger
Fortelling
Språkform
Nynorsk
Lastet opp
25.11.2004
Tema
Fest


Mor tørkar støv. Hendene glir i vante bevegelser over stuemøblene. Stine står midt på gulvet. Ho skal be om noko. Ingenting anna er så vanskeleg.-mamma? Ho høyrer selv kvar anstrengt det lyder.-kan eg få være lenge ute i mårgen? Camilla har bursdag.

Ho skal ikkje i bursdag, ho skal i fest hos Simen. Mor ville ikkje tillate det. Ho liker ham ikkje. Det gjør vondt å lyve, men ho må!

 

Stine står på badet. Ho prøver og treffe med kajal, men ho greide det ikkje, men ho kunne jo bare ta litt mascara i steden, øynene blir jo litt mørkere av det og. Så var det kleda da, skulle hun ha kjole eller skjørt, ho kan jo ta den røde smale kjolen den passer jo til det rødbrune håret hennes. Ho tok på seg den røde kjolen den passet jo helt perfekt til til kroppsfasongen hennes!

 

Stine går ut i stua mor sitter og leser dagens avis, hun ligner en gammel dame, der ho sitter i sin gråsvarte morgenkåpe med krøller i håret og brillene på snei. Stine lister seg opp på rommet der finner ho fram skoene sine dei røde med glitter på den ene reimen dei er di fineste ho har. Ho tok dem med ned til stua,-kan eg ha dette på meg mor??


-ja kan du ikkje det da? Spør mor, det høres nesten som om at ho ikkje høyrer etter. –ok, nå går eg!!! - greit det, men du?

- ja!.....

-du pleier da ikkje å sminke deg du!?

-nei..., men det er jo selskap!

-ja, men husk og ver hjemme til klokka ti da!!!

-greit. Hade!!

-hade du må kose deg da!!!!

 

Kose meg, selvfølgeleg gjør eg det! Tenker stine da ho går ned trappa. Ho begynner og gå mot Camillas hus, men da ho kommer til oppkjørslen kommer ho på at ho skulle jo ikkje til Camilla! Ho skulle jo til Simen. Når Stine tenker på det ho sa, om at ho skulle til Camilla i selskap og ikkje til Simen så fikk ho ganske vond samvitighet, men nå måtte ho nesten gå til Simen siden det ikkje var noe selskap hos Camilla. Stine går opp trappa til Hilde ho skulle nemlig gå med ho til festen. Stine misunte henne skikkeleg Hilde fikk nemleg lov til og gå i fest til Simen, ho trengde ikkje og lyve sin sim ho måtte! Stine ringde på dør klokka, det var Hilde som åpna døra.-hei Stine! Sa hilde.-så fin du ser ut!!

-takk, sa stine tilbake ho ville si det tilbake men ho klarte det bare ikkje, Hilde såg mye finere ut en henne selv! Hilde hadde en kvit kjole på seg den varhelt nydeleg på henne, Hilde ligna nesten ein engel, med det blonde håret hennes og dei kvite glitrete og høyhelte skoa.-bare vent litt eg må bare hente jakka mi!

-greit, bare skynt deg du! Vi må gå nå festen begynner snart!

Stine og Hilde går på sie av kvarandre. Dei sier ingenting helt til Ole fra klassen kommer syklende. –heei skal dere og til Simen eller?

-        jaa. Svarte Hilde ganske surt.

-        Kva er du så sur for?

-        er ikkje sur eg!!

-        Nei, høyre detta!!

Så sykla ole vidare. Resten av veien sier dei ingenting, stine forstår ikkje heilt kvifor det er så stille, vi pleier da  å snakke om alt mulig. Da Stine ig Hilde kommer til Simens oppkjørsel står det ein heil gjeng med gutar fra klassen til Simen, verken Stine eller Hilde kjenner nokon av dei.

Simen står i midt i gjengen, han er den peneste av alle. Han ler på ein heilt spesiell måte ein måte som ingen andre kan le på, han har så fint og halv langt hår...... mens Stine står og tenker, ser stine noe, ho ser at Hilde går rett bort til Simen og gjir han en klem! Stine står der heilt forskrekka tenk at Hilde kan bare gå og gjer noe sont, ho veit godt at det er Stine som liker Simen og ikkje ho, Hilde liker Mons i 9b ho.

Stine går bort ho og. –hei stine så fin du ser ut!! Simen hadde sagt noe fint til henne det hadde han aldri gjort før!

-takk, du og! Stine ser at Simen blir glad han og når ho seier noko slikt.

-vil du bli med inn vi skal snart ete!?

-ja det kan eg godt. Stine følger etter Simen inn på kjøkkenet, det er eit koseleg lite kjøkken med eit lang bord midt på gulvet det er dekket på med lys og serviettar, fine serviettar med små rø blomster på!!

-kom og set deg her! Sa Simen og pekte på plassen på sia av seg selv. Stine sate seg der Simen hadde vist, Hilde og Mons satte seg rett ovanfor Simen og Stine. – hei sa Hilde og smilte

-hei sa stine og smilte tilbake.

-kva skal vi ha og spise Simen??

-nei..vi skal ha hjemmelaga pizza!!

-ååå det er det beste eg veit, sa Hilde.

 

Det virka som ho likte simen! Stine reagerte på det, men ho brydde seg ikkje, det virka som han likte henne bedre! Etter maten kunne folk gjere kva dei ville, men Stine gjikk på rommet hans i stede, der var det masse fotball plakater. Over sengen hans hang det ein stor plakat av liverpool!Det virka som han likte Liverpool, det er jo plakater over heile rommet, over nattlampa hans hang det ein autograf, Stine ser ikkje kva som står, det er alltid slik med autografer du ser sldri kva som står! Stine hadde lyst til og lere litt mer om fotball siden Simen var så intrisert i det, men ho har aldri spelt fotball før untat i gymnasyikken, men der tek ho bare ballen med hanna så fikk det andre laget straffe! Stine gjekk bort til pulten hans der lå det mange skole bøker det ser ut som dei i 9. klasse får mer lekser dem i 8. klasse! Ho såg i noen kladde bøker som var hans, han skreiv ikkje noe serleg pent akurat, men han skrev litt pent alikavell, men det syntes hun bare siden ho likte han så godt!! Ho fant ein stor og tjukk bok om liverpool i bokhylla hans, ho tok den med seg og satte seg i sengsa hans og leste litt i den. Brått gjekk døra til rommet opp!stine skvatt så boka fløy, ho høyrte nokon gutte stemmer, så kom Simen og to gutter til inn i rommet.

 

-er det her du sitter??eg viste ikkje at likte fotball? spurte Simen og smilde!

-nei eg gjer egentleg ikkje det! ville bare so korleis du hadde det her! Sa stine og smilte forsiktig.

-lars og tjeran kan dere gå ut litt?

-eh ... greit det! Sa dem i kor og gjekk ut og lukte døra forsiktig.

-skal du noe i morgen eller no?

-nei korleis det?

-nei eg bare lurte på om vi skulle gjere noko i lag?

-som for eksempel?

-nei..... liker du fotball?

-nja.. litt eg veit ikkje noe veldig om fotball,men... eg har veldig lyst til og lere noe om det!

-kunne du tenkt deg og gå på fotball kamp i morgen??

-ja det hadde vert kjekt !!

-flott da møtes vi i morgen da!!

-greit, men nå må eg gå!

-ok, men eg trur eg må gå nå! Stine såg på klokka den var nesten ti.

 

Simen følgde Stine ut på trappa.

-ha det.

-ha det......

 

Stine var på vei heim da ho plutseleg såg bilen til mora! Ho stoppte, bilen stansa på sida av Stine, mora kom springene ut av bilen!

-kva er det du holder på med!! Ropte mora så høgt at Stine ble nesten litt skremt eller rettere sagt ho blei skremt!

-nei.....eh....

-kvar har du vert????

-eg......

-har du vert hos Camilla?

-nei.......eg..

-nei du har ikkje vert hos Camilla, for eg var innom der for og spør om du skulle gje presang, men du var ikkje der nei det var ikkje selskap der ein gong!! Kan du forklare meg kvar du har vert hen??

-ja eg måtte bare si at eg skulle vere hos Camilla for du hadde aldri tillat meg og gå på fest hos simen!

-så du bare løyg for meg for og gå i ein fest som du hadde fot låv og gå i!!

-hadde eg fåt låv og gå??

-sefølgeleg hadde du det!! Du må jo få besteme kven du vil ver med eller ikkje!!

-unnskyld mor, det var bare det at eg trudde at eg ikkje hadde fåt lov!!

 

Stine var nesten heilt på gråten, ho viste ikkje kva ho skulle sei!!!


-det gjer ikkje noke det vennen! Eg blei bare så redd for deg!

Kom så setter vi oss i bilen! Stine satte seg i bilen, der var det varmt og godt!

-korleis har du hatt det da?

-nei.. eg har hatt det kjekt eg!!

-det var nå vert fall godt, at du har hatt det kjekt!

-men eg forstår enda ikkje kvifor du løyg for meg??

-eg trudde at eg ikkje fekk låv til og gå på den festen, og eg hadde jo så kjempe lyst eg liker simen så godt!

-eg og liker simen ganske godt! Han er ein koslige gut han, så eg forstår enda ikkje kvifor du måtte lyga for meg..... , men vi gløymer det nå!

-mor?

-ja

-kan eg få gå på fotball kamp i morgon?

-kven skal du gå med da?

-med Simen....!

-ja det er greit det, men  kvar er det da?

-Det er på ullevaal stadion. Det er Liverpool og manchester united som skal spille!

-Selvfølgelig kan du det!

 

Stine ligger i senga si og tenker på dagen i dag, ho gledar seg til dagen i morgon! Tenk ho skal på fotballkamp med Simen, den kjekkeste guten på heile skulen!!!!

Legg inn din oppgave!

Vi setter veldig stor pris på om dere gir en tekst til denne siden, uansett sjanger eller språk. Alt fra større prosjekter til små tekster. Bare slik kan skolesiden bli bedre!

Last opp stil