Forsiden

Emnekatalogen

Søk

Sjanger

Analyse/tolkning (753) Anmeldelse (bok, film...) (638) Artikkel (952) Biografi (264) Dikt (1040) Essay (571) Eventyr (115) Faktaoppgave (397) Fortelling (843) Kåseri (612) Leserinnlegg (123) Novelle (1334) Rapport (624) Referat (174) Resonnerende (212) Sammendrag av pensum (182) Særemne (161) Særoppgave (348) Temaoppgave (1266) Annet (528)

Språk

Bokmål (8210) Engelsk (1643) Fransk (26) Nynorsk (1150) Spansk (11) Tysk (38) Annet (59)
Meny

Du er her: Skole > Reisebrev

Reisebrev

Et reisebrev, fra skjærhallen til Fredrikstad.

Sjanger
Annet
Språkform
Nynorsk
Lastet opp
08.04.2002

Hallo alle på Kirkøy. No er vi akkurat kome fram til Fredrikstad. Her i staden er det masse menneske og butikkar. No er det litt over to døgn sidan vi kjørte ut på ferja som skulle frakte oss eit steg nærmare staden. Sjølve ferjeturen varte i tjuge minutt. Deretter var vi heilt på eiga hand, på veg inn mot Fredrikstad. Timane i bilen vart lange. Fyrste stopp blei Havtunet på Vesterøy. Som ligg ca ti minutt frå ferjeleie. Det er ikkje bra å køyra for langt utan stopp. Det er viktig å venda seg til det nye miljøet, og dei nye menneska. Vi begynte tidleg neste morgon. Vi nærma oss med storm skitt. Vi køyrte ekstra sakte for at vi skulle få ein kikk det ukjente landskåpet. Bilane bak begynna å tute, og nokken hadde det så travelt at dei ble nød til at kjøra forbi. Da vi hadde køyrt eit godt stykkje kom vi til ein bru, den størst eg har sett. Eg merkar at folk blir surare jo nærmare vi kjem. Bære fordi vi stoppa på brua, kom dei ut av bilane sine og begynte å kjefta. Det er tross alt to køyrefelt, så dei hadde ikkje akkurat trengd å bruka vores. Da vi hadde køyrt ein god stund, kunne vi sjå begynninga på staden. Da var det på tide med eit siste stopp, og ein siste oppladning. Vi parkerte på ein grøn plen, så vi kunne få lufta hønene. Vi klatra opp ein fjellknaus og titta ut over staden. Etter å ha samla hønene og stua bilen klar, var vi klare til å gi oss i veg frå Kråkerøy, og inn til den store turist maskinen.

 

Grunnen til at reise målet blei nettopp Fredrikstad; var fordi eg behøvde ein ny lyspæra til ei lampe eg fekk eingong. For slike pærer for man ikkje på Kirkeøy.

Den fyrste plassen vi besøkte var Zoo Hjørne. Hønene syntes det var kjempe artig å treff andre dyr. Byen er kjend for sine spanandes kultur kafear, og vi besøkte ein av dei. Det stemma det eg hadde lest i brosjyrane. For betre kulturkaffi skal du lete lenge etter. Og mens eg satt der på kafé, og kikket på dei travle menneska, fekk eg ein føling av det urbane liv.

 

Denne fyrste dagen i Fredrikstad var ein herleg oppleving, sjølv om sola ikkje var den same som på Hvaler, som har flest sol dagar. Resten av dagen brukte vi på å sjå oss om i byen. Og på kvelden gjekk vi på ein ordentleg Fredrikstad pub. Der satt vi å fordøya dei to opplevingane vi hadde på Zoo og Kafé. I tilegg fekk eg og vore på eit lampehus, kar eg fann den spesiallaga pæra eg trengte. Det var ein veldig vellykka storbydag.

 

Da kvelden begynt å dra seg på, var det tid for at dra heim. Vi køyrde lenge føyr vi stoppa. Vi kunne ikkje dy oss da vi kom til den fyrste brua. Vi stod der i minst ein time og beundra det skjønne landskapet, for noko slik får vi nok aldri sjå om att. Elles gjekk turen heim stille og roleg for seg, og mange søv store delar av vegen.

 

 Det familien syntes var mest moro ved denne turen var nok da vi handla suvenirar og var på zoo. Når vi var vell heime, var det mykje mas og styr med masse utpakking. Turen var ein kjempesuksess, og alle var veldig fornøgd da vi kom heim. Alle kom heim i ein del og ingen la att noko i Fredrikstad. Dessutan trur eg familien har fått fleire minner for livet.

Men eg trur nok alle er einige om at borte er bra, men heime er best.

Legg inn din oppgave!

Vi setter veldig stor pris på om dere gir en tekst til denne siden, uansett sjanger eller språk. Alt fra større prosjekter til små tekster. Bare slik kan skolesiden bli bedre!

Last opp stil