Forsiden

Emnekatalogen

Søk

Sjanger

Analyse/tolkning (753) Anmeldelse (bok, film...) (638) Artikkel (952) Biografi (264) Dikt (1040) Essay (571) Eventyr (115) Faktaoppgave (397) Fortelling (843) Kåseri (612) Leserinnlegg (123) Novelle (1334) Rapport (624) Referat (174) Resonnerende (212) Sammendrag av pensum (182) Særemne (161) Særoppgave (348) Temaoppgave (1266) Annet (528)

Språk

Bokmål (8210) Engelsk (1643) Fransk (26) Nynorsk (1150) Spansk (11) Tysk (38) Annet (59)
Meny

Du er her: Skole > Gjennom ein blomas augo…

Gjennom ein blomas augo…

Ei lita forteljing om ein blomma.

Sjanger
Fortelling
Språkform
Nynorsk
Lastet opp
08.04.2002

Hei!
Eg er ein blome, som står langs E6 ein stad. Eg er ikkje heilt sikker på kva det heiter her, men kvar dag kjem det ein masse uhyre forbi. Dei brøler, og slepp noko svart og illeluktande ut av eit rør på ryggen. Så er dei farlege. Dei sluke menneske. Alle som køyrer har menneske inni seg. Nokon sluke fleire menneskjer enn andre. Eg får augo på nye rasar nesten kvar dag. Dei finnast er i mange forskjellige fargar, storleikar og fasongar. Dei finnast også i alle aldrer, dei små uhyre er dei unge. Men det finnast også kjempar, dei er de eldste. Ein dag begynte to uhyre å slost. Dei brølte mot kvarandre, føyr dei røyk i tottane på kvarandre. Båe to kom laupane i ein forferdeleg stor fart. Dei laup rett i nasane på kvarandre. Dei skada seg båe to, dei fekk ein masse sår og utslette på heile kroppen. Etter ein stund kom det eit rødt uhyre med eit blått lys på taket. Den song ein song, men eg synst ikkje den var noko fin, den var så skarp. Etterkvart kom det fleire uhyre også, som bærte dei skada med seg.
Men etter ein stund var alle borte, og eg kunne endeleg få slappe litt av.
Eg trur at eg byrjar å få ein sjukdom. Alt det illeluktande som uhyra slepp ut, må eg stå og puste inn. Det er ikkje godt for fotosyntesen, det er eg trygg på.

 

Ein gong hadde eg ein ven. Han sto trufast ved mi side, heilt til ein gruvsam dag. Eller… dagen var ikkje gruvsam. Han var faktisk kjempefin. Sola skinne og alt var perfekt. Vi bare sto der i vegkanten og kosa oss. Plutseleg kom det to jenter. Dei song og lekte. Så fikk dei auge på oss der vi sto. Dei kom bort til oss, og tok ven min. Dei ruska han opp. Det var eit kallblodig mord. Dei putta han saman med mange andre blomar dei hadde å drepe på vegen.
Sidan den dagen har eg vore einsam

I dag er det ein strålande dag. Sola steikar og eg kosar meg skikkeleg. Faktisk så ser ikkje uhyra så skummel ut i dag. Dette været er nok bra for fotosyntesen. Og den er jo viktig.
Der kjem det nokon jenter gåande. Dei der jentene. Det er noko kjent med… Å ja. Det er jo dei som tok ven min. Dei kjem hit. Kva skal dei?
Dei pekar på meg. Kva som skjer? Kvifor strekk dei handa si mot meg? NEEEEI, tek ikkje meg!
HJEEEEEEEEEELP!!!

Legg inn din oppgave!

Vi setter veldig stor pris på om dere gir en tekst til denne siden, uansett sjanger eller språk. Alt fra større prosjekter til små tekster. Bare slik kan skolesiden bli bedre!

Last opp stil