Forsiden

Emnekatalogen

Søk

Sjanger

Analyse/tolkning (753) Anmeldelse (bok, film...) (638) Artikkel (952) Biografi (264) Dikt (1040) Essay (571) Eventyr (115) Faktaoppgave (397) Fortelling (843) Kåseri (612) Leserinnlegg (123) Novelle (1334) Rapport (624) Referat (174) Resonnerende (212) Sammendrag av pensum (182) Særemne (161) Særoppgave (348) Temaoppgave (1266) Annet (528)

Språk

Bokmål (8210) Engelsk (1643) Fransk (26) Nynorsk (1150) Spansk (11) Tysk (38) Annet (59)
Meny

Du er her: Skole > Sprangstemnet

Sprangstemnet

En felles hobby fører til vennskap mellom to jenter.

Sjanger
Fortelling
Språkform
Nynorsk
Lastet opp
28.01.2009
Tema
Vennskap

Marie er 14 år og har ein hest som heiter King. Ho kommer frå Lillehammer. Hennes store interesse er hestar, hestestell og sprangriding. Etter skuletid er ho kvar dag i stallen, på ridetur med King eller øver seg til sprangridingsstemne. Men likevel føler ho seg ganske åleine. Det hadde vært kjekt å kunne dele denne interessa med nokon…  I klassen er det ingen andre som har den same interessa som ho har, dei er meir interessert i klede, sminke og gutar. Men no er det skjedd noko spennande ho er påmeldt til eit stemne til helga….

 

Kristin er 14 år og har ein hest som heiter Bella. Ho kommer frå Hamar. Hennes store interesse er hestar, hestestell og sprangriding. Etter skuletid er ho kvar dag i stallen, på ridetur med Bella eller øver seg til sprangridingsstemne. Men likevel føler ho seg ganske åleine. Det hadde vært kjekt å kunne dele denne interessa med nokon… I klassen er det ingen andre som har den same interessa som ho har, dei er meir interessert i klede, sminke og gutar. Men no er det skjedd noko spennande ho er påmeldt til eit stemne til helga…

 

Den store dagen er endelig kome, og Marie og Kristin er veldig spente begge to på kvar sin plass. Dei inntar startstreken og konkurransen er i gang til kvar si tid og det ender med at Marie og Kristin må dele førsteplassen. Slik blir dei kjent med kvarandre og endelig har dei funne nokon som deler same interesse og dei avtalar å møtast ofte. Dei bur heldigvis ikkje så veldig langt ifrå kvarandre.       

 

<bilde>

Legg inn din oppgave!

Vi setter veldig stor pris på om dere gir en tekst til denne siden, uansett sjanger eller språk. Alt fra større prosjekter til små tekster. Bare slik kan skolesiden bli bedre!

Last opp stil