Forsiden

Emnekatalogen

Søk

Sjanger

Analyse/tolkning (753) Anmeldelse (bok, film...) (638) Artikkel (952) Biografi (264) Dikt (1040) Essay (571) Eventyr (115) Faktaoppgave (397) Fortelling (843) Kåseri (612) Leserinnlegg (123) Novelle (1334) Rapport (624) Referat (174) Resonnerende (212) Sammendrag av pensum (182) Særemne (161) Særoppgave (348) Temaoppgave (1266) Annet (528)

Språk

Bokmål (8210) Engelsk (1643) Fransk (26) Nynorsk (1150) Spansk (11) Tysk (38) Annet (59)
Meny

Du er her: Skole > Studering av tøffeldyr i mikroskop

Studering av tøffeldyr i mikroskop

Enkel og god rapport i naturfag fra 10. klasse.

Sjanger
Rapport
Språkform
Nynorsk
Lastet opp
02.11.2008

Føremål:

Me skulle sjå om me kunne dyrka fram eincella tøffeldyr, og deretter sjå på dei i mikroskop og sjå på korleis dei flyttar seg.

 

Utstyr:

Mikroskop, objektglas, dekkglas, tøffeldyr, små trådar frå bomull til å holde tøffeldyra innanfor biletet.

 

Framgangsmåte:

Me laga ein tøffeldyrkultur ved å leggja vissent gras i eit begerglas, helle vatn over, for så la det stå nokre dagar i romtemperatur. Etter nokre dagar hadde det danna seg ei hinne på toppen av vatnet. Me flytta litt av hinna til mikroskopet og såg på preparatet. Me såg på korleis orgabismane såg ut, og korleis dei flytta på seg.

 

Resultat:

Eg fekk så vidt sett på eit tøffeldyr i kanskje eit til to sekund fordi det gjekk inn og ut av biletet, men det såg ut som det bevega i små rykk, litt som vassløparar gjer når dei ”går” oppå vatn.

 

Konklusjon:

Tøffeldyr er små organismar som lever i vatn.

Legg inn din oppgave!

Vi setter veldig stor pris på om dere gir en tekst til denne siden, uansett sjanger eller språk. Alt fra større prosjekter til små tekster. Bare slik kan skolesiden bli bedre!

Last opp stil