Forsiden

Emnekatalogen

Søk

Sjanger

Analyse/tolkning (753) Anmeldelse (bok, film...) (638) Artikkel (952) Biografi (264) Dikt (1040) Essay (571) Eventyr (115) Faktaoppgave (397) Fortelling (843) Kåseri (612) Leserinnlegg (123) Novelle (1334) Rapport (624) Referat (174) Resonnerende (212) Sammendrag av pensum (182) Særemne (161) Særoppgave (348) Temaoppgave (1266) Annet (528)

Språk

Bokmål (8210) Engelsk (1643) Fransk (26) Nynorsk (1150) Spansk (11) Tysk (38) Annet (59)
Meny

Du er her: Skole > I miss you

I miss you

Et dikt jeg skrev da jeg var veldig lei meg, og tenkte på eks-bestevennen min.

Sjanger
Dikt
Språkform
Engelsk
Lastet opp
22.07.2008
Tema
Vennskap

You fill my brain with anger. It’s like there is a bomb inside my heart, which will explode soon. The bomb destroys every piece of my body. Slowly. The pain hurts like ever before now. It really hurts. When I see a picture of his face, my heart screams loud. I slowly die at the inside.

 

One day, I sat on the computer. I saw a picture of his face on my computer screen. My hands were shaking. I cried three tears. Not more. Not less. Later that same day, I cried even more. I couldn’t stand up. I just sat on my bed and my hands were all around my teddy bear. I’m sick of crying. I don’t want to waste my tears on you. You haven’t done anything to deserve my tears.

 

I would fight for you, but how can I fight for someone who isn’t even there?

Legg inn din oppgave!

Vi setter veldig stor pris på om dere gir en tekst til denne siden, uansett sjanger eller språk. Alt fra større prosjekter til små tekster. Bare slik kan skolesiden bli bedre!

Last opp stil