Forsiden

Emnekatalogen

Søk

Sjanger

Analyse/tolkning (753) Anmeldelse (bok, film...) (638) Artikkel (952) Biografi (264) Dikt (1040) Essay (571) Eventyr (115) Faktaoppgave (397) Fortelling (843) Kåseri (612) Leserinnlegg (123) Novelle (1334) Rapport (624) Referat (174) Resonnerende (212) Sammendrag av pensum (182) Særemne (161) Særoppgave (348) Temaoppgave (1266) Annet (528)

Språk

Bokmål (8210) Engelsk (1643) Fransk (26) Nynorsk (1150) Spansk (11) Tysk (38) Annet (59)
Meny

Du er her: Skole > Til Mamma

Til Mamma

Unnskyld for alt.

Sjanger
Annet
Språkform
Bokmål
Lastet opp
19.05.2008
Tema
Familie

Er jeg mislykket?

Jeg vet jeg ikke ble sånn som du hadde håpet. Det hele forandret seg da jeg kom på ungdomskolen, da jeg fikk nye venner. Da jeg ble populær. Da fest ble ganske viktig. Viktigere enn deg.. Da du så hvordan jeg var blitt. Da du først oppdaget det. Det var da det skjedde, selv om jeg var ganske lykkelig på skolen ble det annerledes hjemme. Jeg ble knust da jeg så skuffelsen i øynene dine. Jeg vil deg alltid det beste, selv om jeg kan vere ett monster. Jeg er ikke sånn her inne.. Langt inne sitter fortsatt lille uskyldige meg. Det er den personen jeg vil bli igjen. Da det verste som kunne skje var at jeg spiste litt godteri som ikke var mitt. Eller der skumleste som fantes var monsteret under senga mi. Tenk visst jeg kunne bli den jenta igjen. Bli uten bekymringer, uten feil. Alt ble så søtt plutselig.

 

Men det går ikke. Fordi det som har skjedd, har skjedd. Og jeg kan ikke trekke sterke ord tilbake. De kommer ikke til å forsvinne. De bare henger der i luften.. Henger der og sårer.. Selv om det ikke er det jeg vil, så er det det jeg gjør. Så jeg er misslykka.. Du trenger ikke si noe. Alt er allerede sagt.

 

Unnskyld mamma..

 

 

"One bit of my heart want to forget you. Want to be repaid. Want to never feel pain agein. But still the other part never want to forget you. Never want to forget yours memories. Never forget the pain. Never forget what we once had. How can feel It like this even when you brook my heart..? I gave you the hole me, but you through me away for another younger girl. I gave you my indest though and you dident even care. How could I not seen that, before it was to late..?"

Legg inn din oppgave!

Vi setter veldig stor pris på om dere gir en tekst til denne siden, uansett sjanger eller språk. Alt fra større prosjekter til små tekster. Bare slik kan skolesiden bli bedre!

Last opp stil