Amfetamin svime

Ei jente får i seg amfetamin. Tema: Rusmidler.

Karakter: 6. (9. klasse)

Sjanger
Novelle
Språkform
Nynorsk
Lastet opp
2009.11.27

Han stirar ned i ansiktet hennar. Den bleike huda er fin og ren, ho har ingen frekner eller kviser, berre ein einaste føflekk ovanfor munnen. Han har ein lik ein over munnen sin òg, men han hatar han, den er så stygg. Leppene hennar er raude, nesten litt blå. Den bleike huda blir kvit i forhold til leppene. Augo

hennar er lukka og ser trøytte ut. Ho ser sliten og lei ut. Stakkar, han synes litt synd på ho, men ikkje lenge.

 

Det var varmt ute og posane med pils var tunge. Dei gnog seg inn i hendene hennar som beverar og det svei, men Sara klaga ikkje. Ho vart plutseleg nervøs, grua seg noko jævlig til å komme opp til hytta. Ho hadde berre møtt han ein gong før, på ein fest, men da var venninnene hennar der saman med ho. No vart ho heilt aleine.

 

Han gløtta på hue og så seg rundt. Han vart blenda av den lyse huda hennar og måtte blunke for å sjå klart. Det var overraskande stille, han kunne nesten høyre sitt eiget hjerte slå. Pusta frå jenta vart svakare, ho hadde sovna for ei time sia, etter berre seks pils! Ho tålte visst ikkje så mykje denne jenta. Eller kanskje det var amfetamina han blanda i pilsen som ho ikkje tålte? Han smilte litt lurt for seg sjølv og begynte å stryke jenta på låret.  

 

Sara opna ein pils for å roe ned nervane. Det funka faktisk, så ho opna ein til. Når ho drakk rant det nokon dråper nedover halsen, som landa mellom dei store puppane hennar. Ho smilte og tokk ein slurk til og for kvar slurk ho drakk blei ho meir og meir glad, og gledde seg meir og meir til å møte Mark.

 

Han strauk hennar oppover på låret med dei store og vaksne mannehendene sine. Jenta hadde på seg eit kort sommarskjørt som rakk ho til midt på låra. Perfekt! Tenkte han. Han fortsette vidare under sommarskjørtet hennar, mens han kyssa forsiktig på puppane hennar.

 

- Hei! Smilte Mark bredt da han fikk sjå Sara utafor døra.

- Kom inn!

Denne gongen var hytta ryddig og nyvaska. Sist gong lukta det fyll og oppkast. Sara tok opp ein ny pils frå posen som ho tok nokon lange slurkar frå og gav ein annen til Mark. Mark tok tak i handa til Sara og tok ho med inn i stua. Handa hennar var klam. Skjønner kvifor ho er nervøs, tenkte Mark.

 

Puppane hennar var store til å berre være 14 år. Dei smakte fortsett øl. Han tok forsiktig av den stramme toppen hennar og drog av ho det korte sommarskjørtet. Jenta hadde visst gått helt i svime av amfetamina som ho hadde fått i seg. Han drog ned trusa hennar og naut kvart einaste sekund han var inni ho.

 

Mark kyssa Sara forsiktig på munnen og vidare nedover halsen til puppane. Ho smaka øl. Tuborg. Sara ble plutseleg usikker og nervøs igjen. Ho visste ikkje om det var dette ho ville.

- Vent.. Stoppa Sara.

- Kva er i vegen? Spurte Mark.

- Eg, eg må berre ein tur på do.

Mark tok pilsen til Sara og blanda i amfetamin. Nok til at hun kunne slokne på fem minuttar.

 

Da Sara kom ut frå doen igjen drakk hun ølen med amfetamina i, på ein slurk. Og det tok ikkje lange tia før ho sov..

Legg inn din tekst!

Vi setter veldig stor pris på om dere gir en tekst til denne siden, uansett sjanger eller språk. Alt fra større prosjekter til små tekster. Bare slik kan skolesiden bli bedre!

Last opp tekst