"Et hjerteslag unna" av Laura Summers

Bokanmeldelse av "Et hjerteslag unna" av Laura Summers.

Karakter: 6

Sjanger
Anmeldelse (bok, film...)
Språkform
Bokmål
Lastet opp
2013.03.11

Forfatter: Laura Summers
Oversatt av: Jonas Bjarkøy
Omslagsillustrasjon: Stabenfeldt AS
Forlag i Norge: Stabenfeldt AS
Utgitt: 2012
Antall sider: 200
Orginaltittel: Heartbeat away

Et hjerteslag unna handler om 14 år gamle Becky som må gjennomgå en hjertetransplantasjon ellers dør hun.

 

<bilde>
Becky var en veldig sosial person som elsket å feste og være sammen med venner, men etter transplantasjonen begynner ting å forandre seg. Ikke bare er det personligheten hennes som blir forandret, men også vanene hennes. Hun er livredd for at kroppen skal støte fra seg det nye hjertet. Levende bilder av ukjente mennesker og steder begynner også å løpe gjennom hodet hennes. Hvorfor?

 

Det er det Becky nå må finne ut av. Følg henne på den mystiske og spennende reisen for å finne ut hva som foregår!

 

Jeg likte denne boken veldig godt, det er en bok for de som liker spenning og kjærlighet. Jeg vil anbefale den for jenter som går på ungdomsskolen, jeg anbefaler alle som liker å lese å lese den. Det er veldig vanskelig å rive seg løs fra boka når man først har begynt.

 

Terningkast:

<bilde>

Legg inn din tekst!

Vi setter veldig stor pris på om dere gir en tekst til denne siden, uansett sjanger eller språk. Alt fra større prosjekter til små tekster. Bare slik kan skolesiden bli bedre!

Last opp tekst