Forsiden

Emnekatalogen

Søk

Sjanger

Analyse/tolkning (753) Anmeldelse (bok, film...) (638) Artikkel (952) Biografi (264) Dikt (1040) Essay (571) Eventyr (115) Faktaoppgave (397) Fortelling (843) Kåseri (612) Leserinnlegg (123) Novelle (1334) Rapport (624) Referat (174) Resonnerende (212) Sammendrag av pensum (182) Særemne (161) Særoppgave (348) Temaoppgave (1266) Annet (528)

Språk

Bokmål (8210) Engelsk (1643) Fransk (26) Nynorsk (1150) Spansk (11) Tysk (38) Annet (59)
Meny

Spill

Du er her: Skole > Emnekatalogen > Sport og spill > Spill

Stiler under dette emnet:

Fremtidens spill er kommet

Spillanmeldelse av Battlefield 2142.
Bokmål Anmeldelse (bok, film...)

Microsoft Flight Simulator X - Er flysimulator noe for deg?

Anmeldelse av den nyeste flysimulatoren til Microsoft, Microsoft Flight Simulator X. Karakter: 6 (10. klasse)
Bokmål Anmeldelse (bok, film...)

Sannsynlighet i Yatzy

Sannsynligheten for å få yatzy i løpet av 3 kast regnes ut. Karakter: 5+
Bokmål Annet

Playstation

Fakta om playstation.
Bokmål Artikkel

Spill - hva gjør de med oss?

Det er en oppgave om spill, og hva de gjør med oss. Karakter: 5 (9. klasse)
Bokmål Artikkel

Spillavhengighet

En artikkel om spillavhengighet.
Bokmål Artikkel

Call of duty

Et dikt om dataspillet Call of duty.
Bokmål Dikt

CS

Et dikt om dataspillet Counter Strike.
Bokmål Dikt

De tolv børtisene som skulle kjøpe CoD

Et moderne eventyr om tolv små børtiser, som liker onlinespillet "Call of Duty". Skrevet i 10. klasse.
Bokmål Eventyr

World of Tanks

Facts about the online game "World of Tanks" :)
Engelsk Faktaoppgave

Jeopardy

Et lite kåseri om spillet Jeopardy.
Bokmål Kåseri

Da lykken banket på

En fattig mann som kjøper et flaxlodd. Du får høre forskjellige teorier og meninger av denne fattige mannen.
Bokmål Novelle

Multimillionæren

En novelle om mestring. Det handler om en mann som har truffet en aldri så liten vegg, og finner gladtankene gjennom ett spill.
Bokmål Novelle

Avhengighetsfølelsen mellom slagene

Oppgave om dataspill. Spillets oppbygging, ulike sjangere og hvorfor noen velger det sosiale livet fremfor spilling.
Bokmål Særemne

Spillavhengighet - Gaming

Dataspillavhengighet med spesiell vekt på World of Warcraft. Den skriftlige delen av et to ukers prosjekt som kommer på vitnemålet. Skrevet av Ole-Sverre Haugli, Thomas Brodahl og Trond-Ola Hågbo i 10. klasse.
Bokmål Temaoppgave

Kanskje vi har en oppgave om emnet som ikke vises på denne oversikten?
Søk etter stiler som inneholder ordet spill


Legg inn din oppgave!

Vi setter veldig stor pris på om dere gir en tekst til denne siden, uansett sjanger eller språk. Alt fra større prosjekter til små tekster. Bare slik kan skolesiden bli bedre!

Last opp stil