Forsiden

Emnekatalogen

Søk

Sjanger

Analyse/tolkning (753) Anmeldelse (bok, film...) (638) Artikkel (952) Biografi (264) Dikt (1040) Essay (571) Eventyr (115) Faktaoppgave (397) Fortelling (843) Kåseri (612) Leserinnlegg (123) Novelle (1334) Rapport (624) Referat (174) Resonnerende (212) Sammendrag av pensum (182) Særemne (161) Særoppgave (348) Temaoppgave (1266) Annet (528)

Språk

Bokmål (8210) Engelsk (1643) Fransk (26) Nynorsk (1150) Spansk (11) Tysk (38) Annet (59)
Meny

Tvangsekteskap

Du er her: Skole > Emnekatalogen > Sosiale nettverk > Tvangsekteskap

Stiler under dette emnet:

Import Eksport

Filmanmeldelse av "Import eksport".
Bokmål Anmeldelse (bok, film...)

Starten på marerittet

Fortellingen om en jente og hennes følelser når hun skal giftes bort til en mann hun ikke kjenner, og gi slipp på den hun virkelig liker. Karakter: 5
Bokmål Fortelling

Dårlige minner

Hvordan et falskt forhold startet og alt endret seg.
Bokmål Leserinnlegg

Tvangsekteskap, en trussel mot islam

Dette er et leserinnlegg som ble skrevet i sjuende klasse. Her deler jeg sterke meninger om tvangsekteskap i islam.
Bokmål Leserinnlegg

Draumen

Ei somalsk jente som har ein draum om å bli lege, men draumen blir brått vekke.
Nynorsk Novelle

Hvis De Finner Oss

En vekkende novelle om tvangekteskap og hvordan det er å leve i to forskjellige verdener.
Bokmål Novelle

Påbudt omfavning

En novelle om tvangsekteskap. Karakter: 5+ (10. klasse)
Bokmål Novelle

Tvangsekteskap

Tvangsekteskap er et samfunnsproblem som hovedsaklig berører innvandrermiljøet.
Bokmål Resonnerende

Beslektede emner:

Kanskje vi har en oppgave om emnet som ikke vises på denne oversikten?
Søk etter stiler som inneholder ordet tvangsekteskap


Legg inn din oppgave!

Vi setter veldig stor pris på om dere gir en tekst til denne siden, uansett sjanger eller språk. Alt fra større prosjekter til små tekster. Bare slik kan skolesiden bli bedre!

Last opp stil