Forsiden

Emnekatalogen

Søk

Sjanger

Analyse/tolkning (753) Anmeldelse (bok, film...) (638) Artikkel (952) Biografi (264) Dikt (1040) Essay (571) Eventyr (115) Faktaoppgave (397) Fortelling (843) Kåseri (612) Leserinnlegg (123) Novelle (1334) Rapport (624) Referat (174) Resonnerende (212) Sammendrag av pensum (182) Særemne (161) Særoppgave (348) Temaoppgave (1266) Annet (528)

Språk

Bokmål (8210) Engelsk (1643) Fransk (26) Nynorsk (1150) Spansk (11) Tysk (38) Annet (59)
Meny

Rusmidler

Du er her: Skole > Emnekatalogen > Samfunn > Rusmidler

Stiler under dette emnet:

Sniffing

Muntlig fremføring om hvordan man sniffer. Bruksmåter!
Bokmål Annet

Ungdom og rusmiddel

Rusmiddel blant ungdom. Karakter: 5+
Nynorsk Artikkel

Om jakten på rus og endorfiner

Hva er rus, og hvordan få den? Karakter: 5+ (grunnkurs)
Bokmål Essay

Alkohol og prestasjonsevne

Hva skjer med kroppen hvis man drikker?
Bokmål Faktaoppgave

Natten alt knuste

En novelle om narkotika og tyveri som jeg skrev under en norsk tentamen, skrev den på 45 minutter. Karakter: 6 (10. klasse)
Bokmål Novelle

Hva skal gjøres for å stoppe den økende bruken av rusmidler

Forslag til hvordan man kan dempe rusmiddelbruken.
Annet Temaoppgave

Ungdom og rusmidler

Stil om rusmidler og ungdom. Skrevet i 8. klasse.
Bokmål Temaoppgave

Kanskje vi har en oppgave om emnet som ikke vises på denne oversikten?
Søk etter stiler som inneholder ordet rusmidler


Legg inn din oppgave!

Vi setter veldig stor pris på om dere gir en tekst til denne siden, uansett sjanger eller språk. Alt fra større prosjekter til små tekster. Bare slik kan skolesiden bli bedre!

Last opp stil