Forsiden

Emnekatalogen

Søk

Sjanger

Analyse/tolkning (753) Anmeldelse (bok, film...) (638) Artikkel (952) Biografi (264) Dikt (1040) Essay (571) Eventyr (115) Faktaoppgave (397) Fortelling (843) Kåseri (612) Leserinnlegg (123) Novelle (1334) Rapport (624) Referat (174) Resonnerende (212) Sammendrag av pensum (182) Særemne (161) Særoppgave (348) Temaoppgave (1266) Annet (528)

Språk

Bokmål (8210) Engelsk (1643) Fransk (26) Nynorsk (1150) Spansk (11) Tysk (38) Annet (59)
Meny

Klassekamp

Du er her: Skole > Emnekatalogen > Samfunn > Menneskesyn > Klassekamp

Stiler under dette emnet:

Samfunnets støtter

Sakprosaanalyse av Shabana Rehmans innlegg i Henne.
Bokmål Analyse/tolkning

"Mauren" av Inger Hagerup

En analyse av diktet "Mauren" av Inger Hagerup som ble gjort til en fremføring ved Askim VGS. Kilder er tatt fra andre analyser av diktet og egen analyse.
Bokmål Dikt

Stephen Fry – Inequality’s Worst Fear and Mankind’s Biggest Joy

A closer look at Stephen Fry. Karakter: 6 (VG1)
Engelsk Essay

Hardt liv - Fyrstikkarbeiderske

Dette var en oppgave som skulle handle om hvordan det var i Kristiania på 1800-tallet mht. jobb, helse, hygiene, boforhold osv. Min handler om fyrstikkarbeidernes streik.
Bokmål Fortelling

Kunsten å bygge ruiner

Handler om Cuba før og etter revolusjonen. Skrevet i 8. klasse.
Bokmål Fortelling

Beslektede emner:

Kanskje vi har en oppgave om emnet som ikke vises på denne oversikten?
Søk etter stiler som inneholder ordet klassekamp


Legg inn din oppgave!

Vi setter veldig stor pris på om dere gir en tekst til denne siden, uansett sjanger eller språk. Alt fra større prosjekter til små tekster. Bare slik kan skolesiden bli bedre!

Last opp stil