Forsiden

Emnekatalogen

Søk

Sjanger

Analyse/tolkning (753) Anmeldelse (bok, film...) (638) Artikkel (952) Biografi (264) Dikt (1040) Essay (571) Eventyr (115) Faktaoppgave (397) Fortelling (843) Kåseri (612) Leserinnlegg (123) Novelle (1334) Rapport (624) Referat (174) Resonnerende (212) Sammendrag av pensum (182) Særemne (161) Særoppgave (348) Temaoppgave (1266) Annet (528)

Språk

Bokmål (8210) Engelsk (1643) Fransk (26) Nynorsk (1150) Spansk (11) Tysk (38) Annet (59)
Meny

Arbeid for studenter

Du er her: Skole > Emnekatalogen > Samfunn > Arbeid > Arbeid for studenter

Stiler under dette emnet:

Studere ved UiB

Dette referatet omhandler studering ved Universitetet i Bergen.
Nynorsk Annet

Utdanning i Forsvaret

Kort som utdanning i militæret.
Bokmål Annet

Utdanningsmesse Øvre Årdal

Informasjon om studieretninger ved Øvre Årdal videregående skole. Skrevet i 10. klasse.
Nynorsk Annet

Tjen ekstra penger til din tid som russ!

Her får dere vite litt mer om hvordan dere kan skaffe dere penger ved hjelp av dugnad og sponsorer! Vil du har mer informasjon om russetiden og forberedelser? Ta en tur innom Norges offisielle russeblogg!
Bokmål Artikkel

Lommepenger eller lærdom?

Skal elever ta seg jobb etter skoletid?
Bokmål Essay

Ungdom, arbeid og økonomi

Fakta om "Ungdom, arbeid og økonomi". Om barnearbeid.
Bokmål Faktaoppgave

Sommarjobben

Sidemålsstil om Ola og Fredriks dramatiske opplevelser fra sommerjobben. Skrevet i 10. klasse.
Nynorsk Fortelling

Logg fra arbeidsuke

Logg fra arbeidsuke i 9. klasse. Karakter: 6
Bokmål Rapport

Arbeid i ferie og fritid

Om ungdom og arbeid
Bokmål Resonnerende

Arbeid utenfor skolen

Resonnerende stil om konsekvensene av å ha arbeid utenfor skolen.
Bokmål Resonnerende

Ei utdanning eller pengar?

Å ha ein jobb ved sida av skulen er nødvendig for å skaffe lommepengar, med på same tid øydeleggjande for skulearbeidet.
Nynorsk Resonnerende

Kanskje vi har en oppgave om emnet som ikke vises på denne oversikten?
Søk etter stiler som inneholder ordet arbeid for studenter


Legg inn din oppgave!

Vi setter veldig stor pris på om dere gir en tekst til denne siden, uansett sjanger eller språk. Alt fra større prosjekter til små tekster. Bare slik kan skolesiden bli bedre!

Last opp stil