Forsiden

Emnekatalogen

Søk

Sjanger

Analyse/tolkning (753) Anmeldelse (bok, film...) (638) Artikkel (952) Biografi (264) Dikt (1040) Essay (571) Eventyr (115) Faktaoppgave (397) Fortelling (843) Kåseri (612) Leserinnlegg (123) Novelle (1334) Rapport (624) Referat (174) Resonnerende (212) Sammendrag av pensum (182) Særemne (161) Særoppgave (348) Temaoppgave (1266) Annet (528)

Språk

Bokmål (8210) Engelsk (1643) Fransk (26) Nynorsk (1150) Spansk (11) Tysk (38) Annet (59)
Meny

Hukommelse

Du er her: Skole > Emnekatalogen > Personlig > Hukommelse

Stiler under dette emnet:

Lucid dreaming

En artikkel om bevisst drømming. Har du lyst til å huske drømmene dine?
Engelsk Artikkel

Søster, se meg!

En dement pasient prøver å få pleieren til å forstå. Oppgaven var å lage et dikt etter egne erfaringer fra tiden ute i praksis.
Bokmål Dikt

Mormor, drømmer du fremdeles?

Mange eldre får problemer med hukommelsen, som også er vanskelig å takle for familie og venner.
Bokmål Essay

Om minne

Essay om minne. Nynorsken kan til tider være dårlig (sidemål).
Nynorsk Essay

Om minne

Essay om det å huske
Nynorsk Essay

Presens, preteritum og... ?

Kåseri om senilitet og korttidshukommelse
Bokmål Kåseri

Reality? You never know...

Engelsk kåseri om livet.
Engelsk Kåseri

Kvinnen

En novelle om en fyr som våkner i et rom og ikke husker noen ting.
Bokmål Novelle

Kanskje vi har en oppgave om emnet som ikke vises på denne oversikten?
Søk etter stiler som inneholder ordet hukommelse


Legg inn din oppgave!

Vi setter veldig stor pris på om dere gir en tekst til denne siden, uansett sjanger eller språk. Alt fra større prosjekter til små tekster. Bare slik kan skolesiden bli bedre!

Last opp stil