Forsiden

Emnekatalogen

Søk

Sjanger

Analyse/tolkning (753) Anmeldelse (bok, film...) (638) Artikkel (952) Biografi (264) Dikt (1040) Essay (571) Eventyr (115) Faktaoppgave (397) Fortelling (843) Kåseri (612) Leserinnlegg (123) Novelle (1334) Rapport (624) Referat (174) Resonnerende (212) Sammendrag av pensum (182) Særemne (161) Særoppgave (348) Temaoppgave (1266) Annet (528)

Språk

Bokmål (8210) Engelsk (1643) Fransk (26) Nynorsk (1150) Spansk (11) Tysk (38) Annet (59)
Meny

Hobby

Du er her: Skole > Emnekatalogen > Personlig > Hobby

Stiler under dette emnet:

Formula Offroad - Kulmoen grustak (20.09.03)

En kort artikkel av et spennende arrangement jeg var på!
Bokmål Artikkel

Den gråtende gitaren

Lillebror tar opp arven etter storebror.
Bokmål Essay

Feilprodusert lesehest?

En tekst hvor jeg skulle skrive om hva slags litteratur jeg liker/ikke liker å lese.
Bokmål Essay

Første smell

Første gang jeg tok i et våpen. Karakter: 4
Nynorsk Fortelling

Tagging

Om noen gutter som lager grafitti.
Bokmål Fortelling

Bikkja

Handler om jenta Marlene som skal hente den nye bikkja si, men som ender opp med noen "blodtårer" på veien. Kom gjerne med tilbakemeldinger!
Bokmål Novelle

En annerledes dag - hoppet

Om et fallskjermhopp.
Bokmål Novelle

En annerledes dag - hoppet

Novelle om en som skal hoppe i fallskjerm. Karakter: 5+ (8.klasse)
Bokmål Novelle

Jakten

I novellen ser jeg en annonse i en avis... Knut sin annonse. Han ettersøker en gutt... Men hvorfor?
Bokmål Novelle

Fritidsklubb

Særoppgave om Fritidsklubber. Kar: M+
Bokmål Særoppgave

Kanskje vi har en oppgave om emnet som ikke vises på denne oversikten?
Søk etter stiler som inneholder ordet hobby


Legg inn din oppgave!

Vi setter veldig stor pris på om dere gir en tekst til denne siden, uansett sjanger eller språk. Alt fra større prosjekter til små tekster. Bare slik kan skolesiden bli bedre!

Last opp stil