Forsiden

Emnekatalogen

Søk

Sjanger

Analyse/tolkning (753) Anmeldelse (bok, film...) (638) Artikkel (952) Biografi (264) Dikt (1040) Essay (571) Eventyr (115) Faktaoppgave (397) Fortelling (843) Kåseri (612) Leserinnlegg (123) Novelle (1334) Rapport (624) Referat (174) Resonnerende (212) Sammendrag av pensum (182) Særemne (161) Særoppgave (348) Temaoppgave (1266) Annet (528)

Språk

Bokmål (8210) Engelsk (1643) Fransk (26) Nynorsk (1150) Spansk (11) Tysk (38) Annet (59)
Meny

Fugl

Du er her: Skole > Emnekatalogen > Natur > Fugl

Stiler under dette emnet:

Måker

Kult essay om måker. Karakter: 5 (10. klasse, tentamen)
Bokmål Essay

The Kiwi Bird

Kiwi er navnet både på en frukt og en fugl. Her får du vite mer om fuglen. Teksten ble fremført muntlig. Laget i 10. klasse.
Engelsk Faktaoppgave

Den sorte fuglen

Handler om fuglen Pip-pip som var tilgriset av olje fra tankskipet "Server".
Bokmål Fortelling

Den svarte fuglen

Fortelling om en svart fugl, som viser seg å være modig. Egenvurdering av oppgaven står nederst. Skrevet i 10. klasse.
Nynorsk Fortelling

Fremmed fugl

Fantasihistorie om en føniks. Karakter: 5
Bokmål Fortelling

Fuglen Fridtjof

En historie om en uvanlig fugl.
Bokmål Fortelling

En trekkfugl forteller sin historie

Historie fortalt av en trekkfugl.
Bokmål Novelle

Kanskje vi har en oppgave om emnet som ikke vises på denne oversikten?
Søk etter stiler som inneholder ordet fugl


Legg inn din oppgave!

Vi setter veldig stor pris på om dere gir en tekst til denne siden, uansett sjanger eller språk. Alt fra større prosjekter til små tekster. Bare slik kan skolesiden bli bedre!

Last opp stil