Forsiden

Emnekatalogen

Søk

Sjanger

Analyse/tolkning (753) Anmeldelse (bok, film...) (638) Artikkel (952) Biografi (264) Dikt (1040) Essay (571) Eventyr (115) Faktaoppgave (397) Fortelling (843) Kåseri (612) Leserinnlegg (123) Novelle (1334) Rapport (624) Referat (174) Resonnerende (212) Sammendrag av pensum (182) Særemne (161) Særoppgave (348) Temaoppgave (1266) Annet (528)

Språk

Bokmål (8210) Engelsk (1643) Fransk (26) Nynorsk (1150) Spansk (11) Tysk (38) Annet (59)
Meny

Slangebæreren

Du er her: Skole > Emnekatalogen > Litterære verk > Slangebæreren

Stiler om dette verket:

Unni Lindells "Sukkerdøden" og "Slangebæreren"

En romananalyse av den norske forfatteren om Unni Lindells krimbøker, "Slangebæreren" og "Sukkerdøden".
Bokmål Analyse/tolkning

"Slangebæreren" av Unni Lindell

Bokreferat av Unni Lindells "Slangebæreren".
Bokmål Referat

"Slangebæreren" av Unni Lindell

Dette er et kort handlingsreferat av Unni Lindells "Slangebæreren", som jeg har skrevet for min egen del til bruk i et muntlig fremlegg.
Bokmål Referat

Beslektede emner:

Kanskje vi har en oppgave om emnet som ikke vises på denne oversikten?
Søk etter stiler som inneholder ordet slangebæreren


Legg inn din oppgave!

Vi setter veldig stor pris på om dere gir en tekst til denne siden, uansett sjanger eller språk. Alt fra større prosjekter til små tekster. Bare slik kan skolesiden bli bedre!

Last opp stil