Forsiden

Emnekatalogen

Søk

Sjanger

Analyse/tolkning (753) Anmeldelse (bok, film...) (638) Artikkel (952) Biografi (264) Dikt (1040) Essay (571) Eventyr (115) Faktaoppgave (397) Fortelling (843) Kåseri (612) Leserinnlegg (123) Novelle (1334) Rapport (624) Referat (174) Resonnerende (212) Sammendrag av pensum (182) Særemne (161) Særoppgave (348) Temaoppgave (1266) Annet (528)

Språk

Bokmål (8210) Engelsk (1643) Fransk (26) Nynorsk (1150) Spansk (11) Tysk (38) Annet (59)
Meny

Hvite niggere

Du er her: Skole > Emnekatalogen > Litterære verk > Hvite niggere

Hvite niggere er skrevet av forfatteren Ingvar Ambjørnsen og handler om oppvekst.

Stiler om dette verket:

"Hvite niggere" (I. Ambjørnsen)

Handlingsreferat og analyse av Ingvar Ambjørnsens "Hvite niggere".
Bokmål Analyse/tolkning

Ingvar Ambjørnsen og "Hvite Niggere"

Portrett av forfatteren Ingvar Ambjørnsen, og en kort anmeldelse av "Hvite niggere", en av Ambjørnsens beste bøker.
Bokmål Analyse/tolkning

Ingvar Ambjørnsen: "Hvite niggere", "De blå ulvene" og "Fugledansen"

Referat og sammenlikning av bøkene "Hvite niggere", "De blå ulvene" og "Fugledansen". Alle skrevet av Ingvar Ambjørnsen.
Bokmål Analyse/tolkning

Hvite Niggere

Bokanmeldelse av Hvite Niggere (Ingvar Ambjørnsen)
Bokmål Anmeldelse (bok, film...)

"Hvite niggere" (I. Ambjørnsen)

Bokanmeldelse av Ingvar Ambjørnsens "Hvite niggere".
Bokmål Anmeldelse (bok, film...)

Hvilke forskjeller og likheter er det mellom Ambjørnsens outsidere?

Særemne om Ingvar Ambjørnsen med utgangspunkt i bøkene "Hvite niggere", "Utsikt til paradiset" og "Dukken i taket".
Bokmål Særemne

Ingvar Ambjørnsen

Særemne om Ingvar Ambjørnsen.
Bokmål Særemne

Ingvar Ambjørnsen - biografi

Særemne om Ingvar Ambjørnsen med analyse av "Hvite Niggere". Toppkarakter, 10. klasse.
Bokmål Særoppgave

Beslektede emner:

Kanskje vi har en oppgave om emnet som ikke vises på denne oversikten?
Søk etter stiler som inneholder ordet hvite niggere


Legg inn din oppgave!

Vi setter veldig stor pris på om dere gir en tekst til denne siden, uansett sjanger eller språk. Alt fra større prosjekter til små tekster. Bare slik kan skolesiden bli bedre!

Last opp stil