Forsiden

Emnekatalogen

Søk

Sjanger

Analyse/tolkning (753) Anmeldelse (bok, film...) (638) Artikkel (952) Biografi (264) Dikt (1040) Essay (571) Eventyr (115) Faktaoppgave (397) Fortelling (843) Kåseri (612) Leserinnlegg (123) Novelle (1334) Rapport (624) Referat (174) Resonnerende (212) Sammendrag av pensum (182) Særemne (161) Særoppgave (348) Temaoppgave (1266) Annet (528)

Språk

Bokmål (8210) Engelsk (1643) Fransk (26) Nynorsk (1150) Spansk (11) Tysk (38) Annet (59)
Meny

Gutten som ville være en av gutta

Du er her: Skole > Emnekatalogen > Litterære verk > Gutten som ville være en av gutta

Stiler om dette verket:

"Ti kniver i hjertet" og "Gutten som ville være en av gutta"

Analyse av filmen "Ti kniver i hjertet" og boka "Gutten som ville være en av gutta" av Lars Saabye Christensen. Filmen er basert på boka.
Bokmål Analyse/tolkning

Gutten som ville være en av gutta

Bokanmeldelse av 'Gutten som ville være en av gutta' av Lars Saabye Christensen
Bokmål Anmeldelse (bok, film...)

Lars Saabye Christensen

Særemne om Lars Saabye Christensen
Nynorsk Særemne

Lars Saabye Christensen - Halvbroren, Beatles og Gutten som ville være en av gutta

Tre personer skapt av Lars Saabye Christensen: Otto, Kim og Barnum. Hvem er de, og hvorfor er de som de er? Karakter: 5+ (VK2, allmenn)
Bokmål Særemne

Lars Saabye Christensens bøker

Problemstillingen min var: "Hvilke problemer dukker opp i overgangen mellom barn og voksen, og hvordan takler barna dette?". Jeg har sammenliknet "Gutten som ville være en av gutta", "Herman" og "Maskeblomstfamilien".
Bokmål Særemne

Lars Saabye Christiansen

Særoppgave om forfatteren Lars Saabye Christiansen.
Bokmål Særoppgave

Beslektede emner:

Kanskje vi har en oppgave om emnet som ikke vises på denne oversikten?
Søk etter stiler som inneholder ordet gutten som ville være en av gutta


Legg inn din oppgave!

Vi setter veldig stor pris på om dere gir en tekst til denne siden, uansett sjanger eller språk. Alt fra større prosjekter til små tekster. Bare slik kan skolesiden bli bedre!

Last opp stil