Forsiden

Emnekatalogen

Søk

Sjanger

Analyse/tolkning (753) Anmeldelse (bok, film...) (638) Artikkel (952) Biografi (264) Dikt (1040) Essay (571) Eventyr (115) Faktaoppgave (397) Fortelling (843) Kåseri (612) Leserinnlegg (123) Novelle (1334) Rapport (624) Referat (174) Resonnerende (212) Sammendrag av pensum (182) Særemne (161) Særoppgave (348) Temaoppgave (1266) Annet (528)

Språk

Bokmål (8210) Engelsk (1643) Fransk (26) Nynorsk (1150) Spansk (11) Tysk (38) Annet (59)
Meny

Det gyldne kompasset

Du er her: Skole > Emnekatalogen > Litterære verk > Det gyldne kompasset

Det gyldne kompasset er skrevet av forfatteren Philip Pullman og handler om vennskap.

Stiler om dette verket:

"Det gylne kompasset" av Philip Pullmann

Analyse av boka "Det gylne kompasset" av Philip Pullman.
Bokmål Analyse/tolkning

"Det gyldne kompasset" av Philip Pullman

Bokreferat av boka "Det gyldne kompasset" av Philip Pullman.
Bokmål Anmeldelse (bok, film...)

"The golden compass" (P. Pullman)

Bokomtale på engelsk av "The golden compass" av Philip Pullman.
Engelsk Anmeldelse (bok, film...)

"The Golden Compass" (P. Pullman)

Stilen inneholder en kort omtale av boka "The Golden Compass" som er første bok i en trilogi som anbefales å lese.
Engelsk Anmeldelse (bok, film...)

Beslektede emner:

Kanskje vi har en oppgave om emnet som ikke vises på denne oversikten?
Søk etter stiler som inneholder ordet det gyldne kompasset


Legg inn din oppgave!

Vi setter veldig stor pris på om dere gir en tekst til denne siden, uansett sjanger eller språk. Alt fra større prosjekter til små tekster. Bare slik kan skolesiden bli bedre!

Last opp stil