Forsiden

Emnekatalogen

Søk

Sjanger

Analyse/tolkning (753) Anmeldelse (bok, film...) (638) Artikkel (952) Biografi (264) Dikt (1040) Essay (571) Eventyr (115) Faktaoppgave (397) Fortelling (843) Kåseri (612) Leserinnlegg (123) Novelle (1334) Rapport (624) Referat (174) Resonnerende (212) Sammendrag av pensum (182) Særemne (161) Særoppgave (348) Temaoppgave (1266) Annet (528)

Språk

Bokmål (8210) Engelsk (1643) Fransk (26) Nynorsk (1150) Spansk (11) Tysk (38) Annet (59)
Meny

Appelsinpiken

Du er her: Skole > Emnekatalogen > Litterære verk > Appelsinpiken

Appelsinpiken er skrevet av forfatteren Jostein Gaarder og handler om verdier.

Stiler om dette verket:

Appelsinpiken - Gaarders egen sol

Analyse av Jostein Gaarders "Appelsinpiken".
Bokmål Analyse/tolkning

"Appelsinpiken" av Jostein Gaarder

Bokanalyse av Jostein Gaarders "Appelsinpiken".
Bokmål Analyse/tolkning

"Appelsinpiken" av Jostein Gaarder

Analyse av boken "Appelsinpiken" og en biografi av forfatteren på nynorsk.
Bokmål Analyse/tolkning

Appelsinpiken

Appelsinpiken av Jostein Gaarder.
Bokmål Anmeldelse (bok, film...)

"Appelsinpiken" av Jostein Gaarder

Anmeldelse av "Appelsinpiken" av Jostein Gaarder (10. klasse).
Bokmål Anmeldelse (bok, film...)

"Appelsinpiken" og "Kabalmysteriet" av Jostein Gaarder

Bokrapport om bøkene "Kabalmysteriet" og "Appelsinpiken", pluss litt om forfatteren av bøkene, Jostein Gaarder.
Nynorsk Anmeldelse (bok, film...)

"Appelsinpiken" av Jostein Gaarder

Bokreferat av "Appelsinpiken" brukt i særemne om Jostein Gaarder.
Bokmål Referat

"Appelsinpiken" av Jostein Gaarder

Særemne om boken "Appelsinpiken" og forfatteren av den, Jostein Gaarder. Skrevet i 10. klasse.
Bokmål Særemne

Beslektede emner:

Kanskje vi har en oppgave om emnet som ikke vises på denne oversikten?
Søk etter stiler som inneholder ordet appelsinpiken


Legg inn din oppgave!

Vi setter veldig stor pris på om dere gir en tekst til denne siden, uansett sjanger eller språk. Alt fra større prosjekter til små tekster. Bare slik kan skolesiden bli bedre!

Last opp stil