Forsiden

Emnekatalogen

Søk

Sjanger

Analyse/tolkning (753) Anmeldelse (bok, film...) (638) Artikkel (952) Biografi (264) Dikt (1040) Essay (571) Eventyr (115) Faktaoppgave (397) Fortelling (843) Kåseri (612) Leserinnlegg (123) Novelle (1334) Rapport (624) Referat (174) Resonnerende (212) Sammendrag av pensum (182) Særemne (161) Særoppgave (348) Temaoppgave (1266) Annet (528)

Språk

Bokmål (8210) Engelsk (1643) Fransk (26) Nynorsk (1150) Spansk (11) Tysk (38) Annet (59)
Meny

Pearl Harbor

Du er her: Skole > Emnekatalogen > Historie > 2. verdenskrig > Pearl Harbor

Stiler under dette emnet:

Pearl Harbor

Nesten samme handlingen som filmen. Basert på en sann historie.
Bokmål Annet

Japan angriper Pearl Harbor

Vi skulle skrive artikkel om 2. verdenskrig i samfunnsfag. Jeg skrev om Japans angrep på Pearl Harbor. Karakter: 5+
Bokmål Artikkel

Pearl Harbour

Japans angrep på den amerikanske militærbasen Pearl Harbour.
Nynorsk Faktaoppgave

2. verdenskrig: Pearl Harbor

Særoppgave skrevet av meg og en venninne. Handler om kampen på Pearl Harbor og bombingen av Nagasaki og Hiroshima. Skrevet i 9. klasse.
Bokmål Særoppgave

Pearl Harbour

The attack on Pearl Harbour and the consequences that followed. Karakter: 5+ (fordypningsoppgave i Internasjonal Engelsk, vg2)
Bokmål Særoppgave

Angrepet på Pearl Harbor

En oppgave om angrepet på Pearl Harbor. Karakter: 5+
Bokmål Temaoppgave

Krigen i Stillehavet

Tar for seg krigens gang, fra japanernes bombing av Pearl Harbor til atombombedroppene over Japan.
Bokmål Temaoppgave

Pearl Harbor

En liten oppgave om angrepet på Pearl Harbour under den 2. verdenskrig. Karakter: 5+ (10. klasse)
Bokmål Temaoppgave

Pearl Harbour og D-dagen

En oppgave om Pearl Harbour og D-dagen. Kort og grei oppsummering av hva som skjedde der. Karakter: 5
Bokmål Temaoppgave

Kanskje vi har en oppgave om emnet som ikke vises på denne oversikten?
Søk etter stiler som inneholder ordet pearl harbor


Legg inn din oppgave!

Vi setter veldig stor pris på om dere gir en tekst til denne siden, uansett sjanger eller språk. Alt fra større prosjekter til små tekster. Bare slik kan skolesiden bli bedre!

Last opp stil