Forsiden

Emnekatalogen

Søk

Sjanger

Analyse/tolkning (753) Anmeldelse (bok, film...) (638) Artikkel (952) Biografi (264) Dikt (1040) Essay (571) Eventyr (115) Faktaoppgave (397) Fortelling (843) Kåseri (612) Leserinnlegg (123) Novelle (1334) Rapport (624) Referat (174) Resonnerende (212) Sammendrag av pensum (182) Særemne (161) Særoppgave (348) Temaoppgave (1266) Annet (528)

Språk

Bokmål (8210) Engelsk (1643) Fransk (26) Nynorsk (1150) Spansk (11) Tysk (38) Annet (59)
Meny

Unni Lindell

Du er her: Skole > Emnekatalogen > Forfattere > Unni Lindell

Unni Lindell har skrevet verkene Anna + Didrik = Baby, Drømmefangeren, Honningfellen, Nattsøsteren, Prinsesser er rosa om dagen og sorte om natten, Rødhette, Slangebæreren, Sukkerdøden og Sørgekåpen.

Stiler om forfatteren:

Unni Lindells "Sukkerdøden" og "Slangebæreren"

En romananalyse av den norske forfatteren om Unni Lindells krimbøker, "Slangebæreren" og "Sukkerdøden".
Bokmål Analyse/tolkning

Unni Lindell (1957-)

Biografi om Unni Lindell. Skrevet i 10. klasse.
Nynorsk Biografi

Unni Lindell: "Rødhette" og "Prinsesser er rosa om dagen og sorte om natten"

Særemne om Unni Lindell. Inneholder forfatterbiografi og presentasjon av de to bøkene "Rødhette" og "Prinsesser er rosa om dagen og sorte om natten". Skrevet i 10. klasse.
Bokmål Særemne

Jon Ewo, Unni Lindell og Jonas Lie

Oppgave om forfatterene Jon Ewo, Unni Lindell og Jonas Lie. Flere av de mest kjente bøkene til disse forfatterne er omtalt. Skrevet i 10. klasse.
Bokmål Særoppgave

Bøker av forfatteren:

Kanskje vi har en oppgave om emnet som ikke vises på denne oversikten?
Søk etter stiler som inneholder ordet unni lindell


Legg inn din oppgave!

Vi setter veldig stor pris på om dere gir en tekst til denne siden, uansett sjanger eller språk. Alt fra større prosjekter til små tekster. Bare slik kan skolesiden bli bedre!

Last opp stil