Forsiden

Emnekatalogen

Søk

Sjanger

Analyse/tolkning (753) Anmeldelse (bok, film...) (638) Artikkel (952) Biografi (264) Dikt (1040) Essay (571) Eventyr (115) Faktaoppgave (397) Fortelling (843) Kåseri (612) Leserinnlegg (123) Novelle (1334) Rapport (624) Referat (174) Resonnerende (212) Sammendrag av pensum (182) Særemne (161) Særoppgave (348) Temaoppgave (1266) Annet (528)

Språk

Bokmål (8210) Engelsk (1643) Fransk (26) Nynorsk (1150) Spansk (11) Tysk (38) Annet (59)
Meny

Jens Bjørneboe

Du er her: Skole > Emnekatalogen > Forfattere > Jens Bjørneboe

Jens Bjørneboe har skrevet verkene Den onde hyrde, Frihetens øyeblikk, Fugleelskerne, Haiene, Jonas, Kruttårnet, Semmelweiss, Ti bud til en ung mann som vil frem i verden, Til lykke med dagen, Under en hårdere himmel, Uten en tråd og Vise om byen Hiroshima.

Stiler om forfatteren:

"Haiene" (J. Bjørneboe)

Tekst om Jens Bjørneboe og boka hans "Haiene".
Bokmål Analyse/tolkning

Jonas

Bokanmeldelse av boken "Jonas" av Jens Bjørneboe.
Bokmål Anmeldelse (bok, film...)

Forfatterportrett av Jens Bjørneboe

Livet og forfatterskapet til den norske forfatteren Jens Bjørneboe.
Bokmål Biografi

Jens Bjørneboe

Karaktertrekk til Jens Bjørneboe på notatform.
Bokmål Sammendrag av pensum

Bohemen Bjørneboe

Analyse av tre bøker samt diverse avisartikler for å finne Jens Bjørneboes samfunnssyn.
Bokmål Særemne

"Haiene" av Jens Bjørneboe

Særemne om romanen "Haiene" av Jens Bjørneboe.
Bokmål Særemne

Jens Bjørneboe

Bokmål Særoppgave

Jens Bjørneboe

Jens Bjørneboe, ein samfunnskritikar.
Nynorsk Særoppgave

"Jonas" av Jens Bjørneboe

Innholdsrik særoppgave om boken "Jonas" inkludert et forfatterportrett av Jens Bjørneboe. Karakter: 5-
Bokmål Særoppgave

Bøker av forfatteren:

Kanskje vi har en oppgave om emnet som ikke vises på denne oversikten?
Søk etter stiler som inneholder ordet jens bjørneboe


Legg inn din oppgave!

Vi setter veldig stor pris på om dere gir en tekst til denne siden, uansett sjanger eller språk. Alt fra større prosjekter til små tekster. Bare slik kan skolesiden bli bedre!

Last opp stil